تمام محورهای استان لغزنده است؛ رانندگان احتیاط کنند


تمام محورهای استان لغزنده است؛ رانندگان احتیاط کنند

کرمانشاه- ایرنا- رئیس پلیس راه کرمانشاه از رانندگان خواست با توجه به لغزنده بودن تمامی محورهای اصلی استان، با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ محمد حیدری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از شب گذشتنه شاهد بارش برف در تمامی محورهای منطقه اورامانات نظیر پاوه، جوانرود، روانسر، ثلاث باباجانی و ... بوده ایم.
وی افزود: همچنین طبق اعلام همکارانم محور سرمیل به سمت اسلام آبادغرب نیز هم اکنون برفی است و تردد در آن ها روند کند تری نسبت به سایر محورهای استان دارد.
سرهنگ حیدری با بیان اینکه تردد در محورهای برفی بدون استفاده از زنجیر چرخ نیز امکان پذیر است، گفت: با این حال همراه داشتن آن الزامی و رانندگان نیز باید با احتیاط کامل در این محورهای تردد کنند.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در بقیه محورها نیز شاهد بارش باران و لغزندگی جاده ها هستیم که همین شرایط می طلبد تا رانندگان علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه از سبقت های غیرمجاز پرهیز کنند.
وی با بیان اینکه تردد در تمامی محورها جریان دارد، تصریح کرد: رانندگان علاوه بر اینکه نباید شتاب بی مورد داشته باشند لازم است از حرکت به صورت کند و آهسته نیز خودداری کنند چرا که رانندگی آهسته نیز به همان مقدار سرعت غیرمجاز می تواند خطرآفرین باشد.
سرهنگ حیدری همچنین از رانندگان خواست تا از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت حضور در جاده ها حتما از سالم بودن خودروی خود و بخصوص لاستیک ها اطمینان حاصل کنند.
رئیس پلیس راه کرمانشاه همچنین از حضور 65 تیم پلیس در جاده های استان برای کمک به مردم و همچنین برخورد با خودروهای متخلف و حادثه ساز خبر داد.
وی در پایان گفت: رانندگانی که 2 تخلف حادثه ساز در طول سفر خود مرتکب شوند خودروی آن ها به مدت 72 ساعت توقیف می شود.‌‌
طبق اعلام اداره کل هواشناسی بارش ها به تناوب تا اواسط هفته جاری ادامه پیدا می کند که البته از فردا بارش ها اغلب پراکنده خواهد بود.
7458/8066

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا