مهاجری: علوان‌زاده نمی‌دانست در چه تیمی حضور دارد/ در مورد جذب ادینیو شیطنت شد


مهاجری: علوان‌زاده نمی‌دانست در چه تیمی حضور دارد/ در مورد جذب ادینیو شیطنت شد

سرمربی ماشین سازی در مورد مسائل این تیم صحبت کرد.

سرمربی ماشین سازی در مورد مسائل این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،‌ رضا مهاجری در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی با استقلال خوزستان با توجه به شرایط این تیم، جدال سختی بود و تیم حریف به دنبال کسب سه امتیاز بود که خداراشکر توانستیم به پیروزی برسیم.

وی افزود: بعد از بازی قبلی، نگاهمان به بازی فرداست که سه امتیاز این بازی می‌تواند، وضعیت ما را در جدول بهبود بخشد و امیدوارم بتوانیم از پتانسیل فنی خودمان و از امتیاز میزبانی استفاده کنیم تا پیروزی شیرینی کسب کنیم.

مهاجری خاطرنشان کرد: از روزی که به این تیم آمدم، با تیم‌های اول تا هفتم جدول بازی داشتیم و این کار را برای ما سخت کرد و این موضوع باعث شد که تساوی‌های سریالی کسب کنیم؛ هرچند که در این بازی‌ها، مستحق پیروزی بودیم. بازیکن گرفتن در نیم فصل دوم سخت است و امیدوارم فردا بتوانیم ثابت کنیم که با تمام انگیزه برای برد وارد میدان می‌شویم.

وی ادامه داد: در تعطیلات ۵۰ روزه، تمرینات پرفشاری پشت سر گذاشتیم و با توجه به موجودی بازار، توانستیم نفرات خوبی جذب کنیم و برای هماهنگ شدن با سایر بازیکنان و تفکراتمان، نیاز به زمان داریم. به دنبال جذب یک مهاجم هستیم تا بتواند به رضا خالقی‌فر در خط حمله کمک کند.

وی درخصوص احسان علوان‌زاده گفت: این بازیکن از نظر فنی بسیار خوب است ولی در روزهای ابتدایی حضورش در ماشین سازی، نمی‌دانست که در چه تیمی حضور دارد و وقتی که متوجه این قضیه شد و اظهار ندامت کرد، او را به تیم بازگرداندیم و خداراشکر که این بازیکن تغییر رفتار داده و اکنون با جدیت زیاد و باانگیزه در حال تمرین کردن است و تمام تمرکزش کار می‌کند.

مهاجری در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر جذب ادینیو مطرح شده بود، خاطرنشان کرد: من خودم شخصاً با این بازیکن صحبت کردم و این بازیکن از نظر فنی می‌توانست به ما کمک کند و خودش هم تمایل داشت که به این تیم بیاید اما متاسفانه شیطنت‌هایی که رخ داد، مانع حضورش در جمع ما شد.

وی در خصوص آرای کمیته انضباطی نیز گفت: متاسفانه نگاه کمیته انضباطی به تیم‌ها، نگاه تبعیض آمیزی است و نمی‌دانم که چرا محرومیت کنعانی زادگان را به حالت تعلیق در نیاوردند.

او ادامه داد: گناه من چیست که تیم من ماشین سازی است و انسان مأخوذ به حیایی هستم و اهل داد و فریاد نیستم. نمی‌دانم چگونه باید حقمان را بگیریم و باید مدیریت باشگاه در این خصوص اقدام کند. حتی یک گل نیز می‌تواند قهرمان را تعیین کند و نباید به راحتی از کنار این موضوعات عبور کنیم. فدراسیون و کمیته انضباطی ما، عدالت محور نیست و نباید به خودشان چنین اجازه‌ای بدهند که حقمان را بخورند. در تیم‌هایی که کمی طرفدار دارند، محرومیت بازیکنانشان را به حالت تعلیق درمیاورند، ولی من حتی سعی کردم در خصوص کنعانی زادگان با کمیته انضباطی تماس بگیرم که موفق به این کار نشدم و اکنون مجبور شدم که این صحبت‌ها را بکنم.

مهاجری تاکید کرد: در چند بازی گذشته، حق ما را خوردند و ناداوری‌ها مانع این شد که بتوانیم در جمع شش تیم برتر حضور داشته باشیم. گاهی مجبور می‌شویم که محرومیت‌ها را به جان بخریم و این حرف‌ها را به زبان بیاوریم اما رفتار کمیته انضباطی کاملاً دوگانه است.

سرمربی ماشین‌سازی همچنین اظهار کرد: چرا یک جلسه محرومیت محمدرضا خلعتبری به حالت تعلیق در آمد ولی رای کمیته انضباطی درخصوص کنعانی زادگان، قطعی و غیرقابل تجدید نظر بود.

مهاجری در پایان گفت: اکبر ایمان شاگرد من در پدیده بود و با تیم پدیده به تیم ملی راه یافته بود؛ هنوز هم با این بازیکن در ارتباطم و هیچ مشکلی با او ندارم و خوشحالم که به تیم تراکتور پیوسته است و امیدوارم در این تیم موفق باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟