خداحافظی با شخصیت میشون در دهمین فصل از سریال مردگان متحرک


خداحافظی با شخصیت میشون در دهمین فصل از سریال مردگان متحرک

گفته می‌شود شخصیت میشون (Michonne) با بازی دانای گوریرا قرار در دهمین فصل سریال مردگان متحرک، از این سریال خداحافظی کند. چند روز پیش شبکه‌ی AMC ساخت فصل 10 سریال واکینگ دد (Walking Dead) را تایید کرده بود. ظاهرا ریک گرایمز، تنها جداشده‌ی مهم فصل دهم سریال مردگان متحرک نیست؛ میشون به عنوان یکی دیگر... نوشته خداحافظی با شخصیت میشون در دهمین فصل...

گفته می‌شود شخصیت میشون (Michonne) با بازی دانای گوریرا قرار در دهمین فصل سریال مردگان متحرک، از این سریال خداحافظی کند. چند روز پیش شبکه‌ی AMC ساخت فصل 10 سریال واکینگ دد (Walking Dead) را تایید کرده بود.

ظاهرا ریک گرایمز، تنها جداشده‌ی مهم فصل دهم سریال مردگان متحرک نیست؛ میشون به عنوان یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی داستان که ایفای نقش آن بر عهده‌ی بازیگر سیه‌چرده‌ی آمریکایی، دانای گوریرا است نیز در فصل 10 واکینگ دد از این مجموعه تلویزیونی جدا خواهد شد. میشون نقش محوری را در مدت هفت فصلی که در این سریال حضور داشته، ایفا کرده است. او زمانی به یکی از مهره‌های کلیدی این سریال تبدیل شد که مادر دومین فرزند ریک شد.

هفته‌ی گذشته، شبکه‌ی AMC رسما فصل 10 سریال واکینگ دد را تایید کرد. انتظار می‌رود در این فصل، درگیری با ویسپرها (نجواکننده‌ها)، یک گروه از انسان‌ها که خودشان را به صورت زامبی‌ها درآورده‌اند همچنان ادامه داشته باشد. داستان ویسپرها از چند قسمت آخر فصل نهم آغاز شده و ممکن است تا مدت‌ها ادامه داشته باشد.

خداحافظی با شخصیت میشون در دهمین فصل از سریال مردگان متحرک

THR گزارش می‌کند که دانای گوریرا برای فصل دهم واکینگ دد قراردادش را هم امضا کرده است، اما آن را تنها در چند اپیزود خواهیم دید. فصل 10 آخرین فصل حضور شخصیت میشون است، اما شاید در آینده باز هم به دنیای مردگان متحرک بازگردد! THR می‌گوید که گوریرا نیز احتمالا در فیلم مردگان متحرک (که ریک گرایمز نیز نقش اول آن را ایفا می‌کند)، مجددا با نقش میشون در صحنه ظاهر شود. شاید حضور در فیلم‌های محبوب هالیوودی نظیر Black Panther و Avengers: Infinity War، چندان هم با ترک واکینگ دد توسط گوریرا بی‌ارتباط نباشد.

تکرار زوج میشون و ریک گرایمز در فیلم سه‌گانه واکینگ دد

میشون یکی از مهم‌ترین اعضای این مجموعه بود که در حال ترک آن است. کارل نیز یکی دیگر از معروف‌ترین شخصیت‌های گروه ریک بود که در فصل هشتم کشته شد. هرچند رفتن کارل از این سریال شوک بزرگی برای طرفداران مردگان متحرک بود، اما برای آن‌ها هیچ خبری بدتر از جداشدن آندره لینکلن (ریک گرایمز)، به عنوان شخصیت اول این سریال نیست. گفته می‌شود او فقط در پنج قسمت نخست فصل 10 حضور خواهد داشت. البته پس از آن خبر رسید که ریک قرار است در فیلم سه‌گانه مردگان متحرک که قرار است ساخته شود، ایفای نقش می‌کند. حالا که زوج میشون و ریک در حال فروپاشی است، آینده‌ی سریال مردگان متحرک چه خواهد شد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس