مشخصات سیستم مورد نیاز بازی زولا – Zula


مشخصات سیستم مورد نیاز بازی زولا – Zula

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی زولا – Zula از موارد مهمی است که قبل از نصب این بازی باید از آن اطلاع داشته باشید. در ادامه مشخصات فنی سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی زولا در کامپیوتر را مشاهده خواهید کرد. مشخصات سیستم مورد نیاز بازی زولا – Zula چندان بالا نیست و این اتفاق خوبی... نوشته مشخصات سیستم مورد نیاز بازی زولا – Zula اولین بار در گجت نیوز....

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی زولا – Zula از موارد مهمی است که قبل از نصب این بازی باید از آن اطلاع داشته باشید. در ادامه مشخصات فنی سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی زولا در کامپیوتر را مشاهده خواهید کرد.

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی زولا – Zula چندان بالا نیست و این اتفاق خوبی برای علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین است تا به راحتی و بدون لگ به تجربه آن بپردازند.

بازی زولا توسط استودیوی ترکیه‌ای مد بایت ساخته و با تشکر از استودیوی سورنا، کاملا ایرانیزه شده تا شاهد پشتیبانی کامل آن از زبان فارسی و همچنین سرورهای داخلی باشیم. این بازی شوتر شاید فاقد نوآوری‌ خاصی بوده و در مقابل بزرگان این سبک برتری محسوسی نداشته باشد اما در مجموع اثر سرگرم کننده‌ای است که به خاطر گرافیک مناسب و گیم‌پلی آشنایش، به راحتی می‌توان تجربه‌اش کرد.

سیستم مورد نیاز بازی زولا – Zula

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی زولا – Zula

حداقل سیستم مورد نیاز بازی زولا

– سیستم عامل: ویندوز 7، 8 یا ویندوز 10
– پردازنده: سی پی یو پنتیوم 4، 2.4 گیگا هرتز / ای ام دی اتلون XP 2500 +
– حافظه رم: 2 گیگابایت
– کارت گرافیک: اینتل HD
– دایرکت ایکس: نسخه 9
– فضای هارد دیسک: 1 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای بازی Zula

– سیستم عامل: ویندوز 7، 8 یا ویندوز 10
– پردازنده: سی پی یو پنتیوم 4، 3.0 گیگا هرتز / ای ام دی اتلون XP 3000+
– حافظه رم: 4 گیگابایت
– کارت گرافیک: اینتل HD 4000
– دایرکت ایکس: نسخه 9
– فضای هارد دیسک: 2 گیگابایت

همان ‌طور که مشاهده کردید، گرافیک بازی چشمگیر نیست. در هر صورت به عنوان یک اثر فری تو پلی، نباید انتظار بالاتری از آن داشت و همین گرافیک پایین باعث می‌شود تا بسیاری از کسانی که سیستم قدرتمندی ندارند و نمی‌توانند بازی‌های آنلاین روز را تجربه کنند، این بازی را به راحتی اجرا و به صورت روان به انجام آن بپردازند.

یکی از نکات برجسته در رابطه با بازی زولا این است که در داخل ایران سرور داشته و در هنگام اجرای آن با تاخیر و لگ رو به رو نمی‌شوید، این اتفاق خوب باعث شده تا افراد بیشتری به سوی این بازی تمایل پیدا کنند. شما هم‌اکنون می‌توانید Zula را به صورت رایگان دانلود کنید. این بازی دارای خرید درون برنامه‌ای است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است