آرش مجیدی: تلاش گروهی برگ برنده سازندگان «ارمغان تاریکی» بود


آرش مجیدی: تلاش گروهی برگ برنده سازندگان «ارمغان تاریکی» بود

آرش مجیدی گفت: سریال «ارمغان تاریکی» متشکل از گروهی یک دست و همدل بود که همگی پا به پای هم برایش زحمت کشیدند و این خود برگ برنده سریال بود.

خبرگزاری فارس: آرش مجیدی برگزیده بهترین بازیگر در سومین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم به خاطر بازی در سریال «ارمغان تاریکی» گفت: جشنواره‌ها می‌توانند روند خوبی را در راستای سنجش سلیقه مردم ایجاد کند. رای مردم به آثار تلویزیونی بسیار ارزشمند است چراکه هر بازیگری جدای از ارائه بازی خوب در قاب تلویزیون، منتظر رای و نظر مخاطبانش هم می‌ماند تا از سوی آن‌ها مهر قبولی را دریافت کند

وی در خصوص رقابتی بودن جشنواره و ایجاد انگیزه برای نقش آفرینی بهتر اظهار داشت: تلویزیون با ساخت آثاری شاخص و ایجاد فضا‌هایی بکر می‌تواند سریال‌های فاخری را تولید کند که در آن زمان است که می‌تواند حس رقابت را هم در بازیگران و هم در فیلمسازان برای شرکت در جشنواره‌ها ایجاد کند و این حس رقابت می‌تواند تولیدات با کیفیتی را برای تلویزیون به ارمغان آورد.

این بازیگر در خصوص چگونگی ماندگار شدن سریال «ارمغان تاریکی» عنوان کرد: «ارمغان تاریکی» سریالی دست اول در تلویزیون بود با تصویری متفاوت، آن را از دیگر آثار مجزا و مخاطبان را مجذوب خود کرده بود. تداعی کردن حس و حال عجیب آن دوران باعث شد مردم خودشان را در آن فضا حس کنند و همه این المان‌هاست که می‌تواند یک اثر را متفاوت کند.

وی ادامه داد: سریال «ارمغان تاریکی» متشکل از گروهی یک دست و همدل بود که همگی پا به پای هم برایش زحمت کشیدند و تلاش کردند تا آن دوران به درستی به تصویر کشیده شود از گریم و لباس گرفته تا بازیگری و اکسسوار صحنه؛ همه و همه از یکپارچگی خوبی برخوردار بود و تداعی کننده همان دوران که این یک دستی‌ها منجر به همزاد پنداری مخاطبان می‌شد که این خود برگ برنده‌ای برایمان بود. همه این‌ها مسیر را برایمان روشن کرد تا به آن هدف اصلی که تایید مخاطبان است، برسیم و امروز خوشحالم که این اثر همچنان در ذهن مردم زنده است.

مجیدی در ادامه با اشاره به سختی‌های این اثر، بیان کرد: هر کاری به طبع سختی‌های خودش را دارد و همیشه به عنوان بازیگر تلاش کردم تا از آن‌ها به خوبی عبور کنم حال و هوای متفاوت این کار و درک آن روز‌ها و شرایط باعث می‌شد تا از زاویه دیگری به آن نگاه کنم و بازی را به مخاطب منتقل کنم که مختص همان دوران است. به طوری که قدری تعلل می‌کردم به طور حتم از سوی مخاطبان پس زده می‌شدم؛ به همین خاطر تمرکز روی بازی‌ام را باید مدیریت می‌کردم تا حق مطلب ادا شود.

وی در خصوص وظیفه تلویزیون در تولید آثار و جذب نگاه مخاطبان تصریح کرد: این روز‌ها وظیفه تلویزیون برای تولید سریال‌هایی شاخص و با کیفیت به نسبت گذشته سخت‌تر و سنگین‌تر شده است تا بتواند نگاه مخاطبان را با وجود ماهواره‌ها و فضای مجازی به خود جلب کند. برای این جلب نظر باید ژانر‌های متفاوتی را در این قاب به تصویر بکشد تا این تنوع بتواند مفید فایده واقع شود، مثلا سریال «بانوی عمارت» یکی از آن سریال‌هایی بود که توانست با استقبال خوبی مواجه شود و این استقبال به دلیل فضا‌های خوب تصویر و بازیگران خوبش بود. باید تولیدات این گونه آثار در تلویزیون رونق گیرد تا مخاطبان پای تلویزیون بنشیند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...