چگونه میتوان به موفقیت شغلی بیشتری دست پیدا کرد؟ فنگ شویی مطمئنا نکات بسیاری دارد که به شما در پیشرفت شغلی تان کمک می ‌کند و انرژی موفقیت را جذب می‌ کند. درک این نکته که هم خانه و هم دفترتان باید انرژی فنگ شویی خوبی داشته باشند، مهم است، چون انرژی شخصی شما هم به خانه و هم به دفترتان متصل است. پیش از اجرای روش ‌های فنگ شویی، به ویژه برای موفقیت شغلی ، به اصول اولیه فنگ شویی در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، نگاه کنید. شما باید این دانش را به منظور ایجاد یک پایه قوی برای دیگر روش ‌های فنگ شویی به منظور داشتن کارکرد بلند مدت کسب کنید.

عوامل فنگ شویی برای موفقیت شغلی

به منظور استفاده از فنگ شویی برای موفقیت شغلی ، باید دو چیز در شما کاملا مشخص باشد:

کسب موفقیت شغلی با فنگ شویی

انرژی کلی موفقیت چه احساسی دارد و چگونه به شما نگاه می‌ کند؟

زمانی که موفقیت را می‌ خواهید، خانه و دفترتان چگونه تغییر خواهد کرد؟ به هیچ گونه افکار مسدود کننده ‌ای اجازه ندهید که در مسیر شما بمانند، از جمله این فکر که شما به پول بیشتری نیاز دارید تا فنگ شویی موفقیت شغلی خود را بسازید. این درست نیست. فضایی که تمیز، تازه و عاری از خرت و پرت است هیچ ارتباطی با داشتن پول بیشتر ندارد، اما ذهنیت یا شخصیتی را که در آنچه که می خواهد پاک و ثابت قدم است، بازتاب می کند.

انرژی خاص موفقیت شغلی در حوزه کاری شما چگونه است؟

شما باید یک لنگر بصری قوی ایجاد کنید تا موفقیت شغلی بیشتری را با توجه به اینکه چگونه این انرژی در شغل خاص شما تعریف می شود، جذب کنید. بنابراین، اگر شما یک نویسنده هستید، برای مثال، از عکس ‌های نویسندگان موفق (شاید حتی با امضا آن‌ ها) و یا تصاویری از بهترین کنفرانس ‌های نوشتاری که دوست دارید به آن‌ ها دعوت شوید، استفاده کنید. اینها فقط مثال ‌های محدودی هستند، چون شما تنها کسی هستید که بهتر از هرکسی رویاهایتان را می داند.

بعد از این که کمی وقت خود را صرف تعریف این دو عامل بسیار مهم برای موفقیت شغلی کردید، نکات فنگ شویی را از پایین انتخاب کنید و مطمئن شوید که آن ‌ها را در خانه و دفتر خود به کار می برید.

کسب موفقیت شغلی با فنگ شویی

نواحی باگوآ شمالی، جنوبی و شمال غربی تان را فنگ شویی کنید

در فنگ شویی، نواحی ویژه باگوآ به بخش ‌های ویژه‌ ای از زندگی شما متصل می‌ شوند. شمال، مستقیما به شغل شما متصل است، جنوب انرژی شهرت و اعتبار را به همراه می آورد و فنگ شویی خوب در شمال غربی می ‌تواند به جذب بسیاری از مردم مفید در زندگی تان کمک کند.

میز و تخت‌ خواب خود را در موقعیت فرماندهی فنگ شویی قرار دهید

قرار دادن میز و تخت تان در موقعیت فنگ شویی، به تقویت انرژی شخصی شما کمک خواهد کرد. این کار در نهایت شما را در نقطه ای قدرتمند قرار می ‌دهد که شما به آن نیاز دارید، آن را در شغل و یا در زندگی شخصی تان قرار دهید. اگر می‌ خواهید در شغل خود موفق باشید، عادت ‌های افراد موفق در حوزه خود را مطالعه کنید، به خصوص عادت‌ های کاری آن‌ ها را مطالعه کنید و نهایت تلاش خود را بکنید که همان کیفیت انرژی را برای خودتان خلق کنید.

کسب موفقیت شغلی با فنگ شویی

توصیه ‌های فنگ شویی دفتر کار را به کار ببرید و همیشه انرژی را تازه نگه دارید

همه نکات فنگ شویی دفتر کار را مطالعه کنید؛ از استفاده از بهترین گیاهان اداری گرفته تا موقعیت یابی هنر و از حفظ انرژی آزاد و جاری در هر زمان‌ مطمئن شوید. آن را با اشیا و چیزهایی که به آن ها نیاز ندارید، مسدود نکنید. شما می ‌توانید دفتر خود را با روش ‌های سنتی فنگ شویی و نمادهایی از موفقیت، مانند اژدهای فنگ شویی و یا اسب تزیین کنید. همچنین می‌ توانید از آیتم‌ های شخصی ای که انرژی موفقیت شغلی قدرتمندی برای شما دارند، استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: فنگ شویی ثروت؛ جذب ثروت با کمک نمادهای فنگ شویی ثروت

انرژی را آزاد و جاری نگه دارید

نگه داشتن انرژی آزاد و جاری به این معنا نیست که شما نیاز دارید تا هر روز با یک نشانه بزرگ در دفتر خود دور بزنید (این کار ممکن است اثر معکوس داشته باشد). از فنگ شویی به صورت زیرکانه استفاده کنید، ببینید که آیا هر یک از تکنیک‌ های پاک‌سازی فضا می‌ تواند در زندگی روزمره شما، از جمله زمانی را که در دفتر کارتان سپری می کنید، اجرا شود. اشیا را تمیز کنید، اشیا را به اطراف حرکت دهید و روزتان را با یک میز تمیز شروع کنید. این ها چیزهای ساده است و اغلب به جزئیاتی که تصویر بزرگ‌ تری از موفقیت را می‌ سازند، بی ‌توجهی می ‌شود.

زمانی که اجازه می ‌دهید تا هر روز به یک شروع تازه تبدیل شود، شروع به جذب انرژی قدرتمندی خواهید کرد: انرژی قوی برای تغذیه تمام مناطق زندگی تان، نه فقط شغل تان. در نهایت، به منظور احساس حس تکامل یا هدفمندی برای زندگی مان، ما یک شغل موفق را می‌خواهیم، که در واقع بسیار عمیق ‌تر از موفقیت شغلی در زمینه انتخابی شما است.