فرهنگسرای عترت تهران


در مهرماه 1381 ایده راه اندازی فرهنگسرایی به نام« شهر» در مجتمع فرهنگی هنری خواجوی کرمانی، اجرایی شد و پس از گذراندن دوره مطالعاتی، در خردادماه 1382 فرهنگسرای شهر در پارک شهر تهران افتتاح گردید. این مجموعه تا سال 1385 به فعالیت خود ادامه داد و پس از وقفه ای در سال 1388 فعالیت خود […] نوشته فرهنگسرای عترت تهران اولین بار در جاهای دیدنی ایران....

در مهرماه ۱۳۸۱ ایده راه اندازی فرهنگسرایی به نام« شهر» در مجتمع فرهنگی هنری خواجوی کرمانی، اجرایی شد و پس از گذراندن دوره مطالعاتی، در خردادماه ۱۳۸۲ فرهنگسرای شهر در پارک شهر تهران افتتاح گردید.
این مجموعه تا سال ۱۳۸۵ به فعالیت خود ادامه داد و پس از وقفه ای در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را مجدداً از سرگرفت.
فرهنگسرای عترت تهران هم اکنون اقدام به ارایه خدمات فرهنگی هنری به شهروندان، اقشار و مخاطبان خود می نماید و با توجه به استقرار ستاد مدیریت فرهنگی هنری منطقه دوازده در این مرکز، وظیفه هماهنگی و نظارت بر سایر مراکز فرهنگی هنری مستقر در منطقه ۱۲ را نیز برعهده دارد.
در مهرماه ۱۳۹۴ با تحویل محیط اجرایی پیاده راه۱۷شهریور و میدان امام حسین علیه السلام به مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲، ساختمان ستاد منطقه به پیاده راه۱۷شهریور منتقل و پس از اصلاحات عمرانی و ایجاد فضای مناسب یک فرهنگ سرا، در دیماه ۱۳۹۴ بصورت رسمی ستاد مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ به ساختمان جدید منتقل گردید.
کانون جهاندیدگان فرهنگ سرای عترت ( شهر) تهران با هدف ایجاد ارتباط و پلی میان جهاندیدگان و جوانترها به جهت بهره مندی از تجربیات آنان و نیز فعالیت در زمینه های مختلف فرهنگی افتتاح گردیده است.
علاقمندان برای عضویت و حضور در کانون جهاندیدگان می توانند به فرهنگسرای عترت تهران به ادرس بالاتر از میدان شهدا خیابان ۱۷ شهریور شمالی بعد از خشکبارچی فرهنگ سرای عترت(شهر) تهران مراجعه کنندو یا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن۳۳۳۲۲۲۱۰ تماس بگیرند.
برای عضویت در سامانه اطلاع رسانی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ ؛ عدد ۱۲ را به سامانه ۳۰۰۰۵۷۲۰۱۲ پیامک کنید.
آدرس: : میدان امام حسین علیه السلام – پیاده راه ۱۷ شهریور
تلفن : ۳۳۲۵۹۱۲۱

فرهنگسرای عترت تهران
فرهنگسرای عترت تهران
فرهنگسرای عترت تهران

منابع : ایکنا , ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انداختن جسد در بشکه اسید برای مخفی ماندن جنایت + جرئیات و اعتراف قاتل