بیماری نادر پسر هندی که او را گرگینه کرد! +تصاویر


بیماری نادر پسر هندی که او را گرگینه کرد! +تصاویر

مادر لالیت گفت: ما پنج دختر داشتیم و همواره در معابد دعا می‌کردیم که یک پسر داشته باشیم. وقتی لالیت متولد شد دعای ما برآورده شد، اما او با مو‌های زیاد روی صورت متولد شد.

فرارو: یک پسر ۱۳ ساله هندی از یک بیماری عجیب رنج می‌برد که تمام چهره‌اش را در برگرفته و چهره او کاملا پوشیده از مو شده است.

لالیت پاتیدار از اهالی شهر راتلام در ایالت مادایاپرادش هند مبتلا به سندروم گرگینه است. او مادرزاد مبتلا به این بیماری ناخوشایند است.

این بیماری علاوه بر چهره، بازو‌ها و سایر بخش‌های بدنش را دربرگرفته و مو‌ها تا ۵ سانتیمتر در این نقاط رشد کرده‌اند.

لالیت که در کلاس درس دانش آموزی موفق و البته محبوب است می‌گوید که ظاهر خود را پذیرفته است، اما گاهی افراد غریبه با او برخوردی بد می‌کنند و با پرتاب سنگ به سمتش وی را میمون خطاب می‌کنند.

لالیت درباره وضعیت ظاهری خود می‌گوید: من با مو‌های بیشماری روی صورتم متولد شدم و این باعث متفاوت بودن من شده است. گاهی اوقات آرزوی می‌کنم مثل سایر همنوعان خود باشم، اما نمی‌توانم در این مورد کاری انجام دهم من با خودم راحت هستم و با این وضع کنار آمده‌ام.

این نوجوان می‌گوید که آرزو دارد روزی یک افسر پلیس شده و دزدان و مجرمان را دستگیر و زندانی کند.

مادر لالیت نیز گفت: ما پنج دختر داشتیم و همواره در معابد دعا می‌کردیم که یک پسر داشته باشیم. وقتی لالیت متولد شد دعای ما برآورده شد، اما او از همان زمان تولد با مو‌های زیاد روی صورت متولد شد.

وی افزود: ما بلافاصله به متخصص اطفال محلی مراجعه کردیم که او را بررسی کند و پزشک گفت که هیچ درمانی برای این بیماری وجود ندارد.

پدر لالیت نیز که یک کشاورز است می‌گوید: پس از جستجوهایش متوجه شده که ۵۰ نفر در جهان از این بیماری عجیب و غریب رنج می‌برند.

علل بیماری پرمویی هنوز به خوبی شناخته نشده‌اند، با این حال نوعی از آن وجود دارد که از والدین به فرزندان می‌رسد.

پرمویی اکتسابی می‌تواند علت‌های مختلفی داشته باشد از جمله مشکلات تغذیه‌ای، سرطان، مصرف دارو‌های خاص مانند هورمون‌های مردانگی یا دارو‌های تقویت رشد مو.

پرمویی هیچ درمان قطعی ندارد و برای جلوگیری از بروز نوع ژنتیکی آن نمی‌توان کاری کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!