افتتاح 700 طرح ورزشی در کشور


افتتاح 700 طرح ورزشی در کشور

معاونت فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورز‌ش و جوانان از افتتاح بیش از 700 طرح (پروژه) ورزشی در کشور همزمان با دهه مبارک فجر امسال خبر داد

افتتاح 700 طرح ورزشی در کشوربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ عبدالحمید احمدی افزود: توسعه ورزش در منا‌طق روستایی و شهرستان‌ها باید جدی گرفته شود.

وی یکی از اولویت‌های وزارت ورزش را توسعه ورزش در مناطق روستایی و عشایری دانست و گفت: پروژه‌های نیمه تمام موجود دراین مناطق را در سطح کشور تکمیل و به بهره برداری خواهیم رساند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی وزیر ورزش و جوانان، همچنین با اشاره به دستاورد‌های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی ایران دربخش‌های مختلف افزود: به برکت انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های چشمگیری در تمام عرصه‌ها با همت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران رسیدیم که باید قدر این نظام مقدس و پیشرفت‌ها را بدانیم و برای سربلندی کشورمان بیش از پیش تلاش کنیم.

احمدی گفت: اگر خواهان توسعه ورزش موثر هستیم باید توسعه ورزش در مناطق روستایی و شهرستان‌ها را جدی بگیریم و در این زمینه گام‌های موثری برداریم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی وزیر ورزش افزود: ۵۱.۱ درصد مردم ایران در ورزش‌های همگانی مشارکت کرده و ورزش می کنند.

عبدالحمید احمدی گفت: تلاش می‌شود با همکاری و تعامل سایر دستگاه ها، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و تامین اعتبار زمینه مشارکت مردم در ورزش همگانی به ۷۰ درصد برسد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر همگانی کردن ورزش افزود: توسعه و گسترش ورزش‌های همگانی در جامعه یکی از الویت‌های وزارت ورزش و جوانان است، زیرا علاوه بر اینکه نقش مهمی در سلامتی و تندرستی افراد دارد باعث ایجاد نشاط و امید در جامعه می‌شود.

احمدی در ادامه از فعالیت ۲ هزار و ۱۰۰ تشکل و سازمان مردم نهاد در کشور خبر داد و گفت: از این تعداد ۲ هزار تشکل وسازمان مردم نهاد در پنج سال اخیر تاسیس شده است.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان افزود: سازمان‌های مردم نهاد (سمن‌ها) در واقع بازوان دستگاه اجرایی در حوزه عمل است و باید از ظرفیت آن‌ها نهایت استفاده را کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خانم بازیگر نقش سلطان بانو بعد از گذشت 40 سال / چقدر تغییر؟!