تیم کاراته دختران همدان خوش درخشید


تیم کاراته دختران همدان خوش درخشید

تیم کاراته دختران شهرستان کبودراهنگ به نمایندگی استان همدان در رقابت های بین‌المللی جام بزرگ کاراته 29 مدال رنگارنگ را کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام بزرگ کاراته (مستر کاپ) از 18 تا 21 بهمن ماه در ورزشگاه شهید همت تهران برگزار شد.

در این رقابت‌ها تیم کاراته شهرستان کبودراهنگ از استان همدان به مربی گری فائزه ترکمان با 14 مدال طلا، 9 مدال نقره و 6 مدال برنز با کسب افتخاری مجدد به همدان بازگشت.

ترکمان در مورد این رقابت‌ها اظهار داشت: رقابت‌های مستر کاپ کاراته یکی از تورنمنت‌های معتبر کاراته در ایران است که امسال با حضور 800 کاراته کا از کشورهای ایران، آذربایجان، روسیه، ارمنستان، افغانستان، تونس، گرجستان، مالزی، عراق و کردستان عراق برگزار شد.

وی افزود: رقابت های دختران در 19 بهمن ماه برگزار شد و مسابقات پسران در 20 و 21 بهمن بوده است.

مربی تیم کاراته کبودراهنگ در مورد تیم دختران کبودراهنگ در این رقابت‌ها گفت: ما با 30 کاراته کای دختر در این رقابت‌ها شرکت کردیم و به لطف خدا و تلاش بچه‌ها با 29 مدال بازگشتیم.

وی اسامی کاراته کاهای مدال آور در این رقابت‌ها را به شرح زیر اعلام کرد:

افرادی که مقام اول (طلا) در این رقابت را کسب کردند زهرا موسوى، زهرا امان، آیلین رضایى، کیانا توخنى، محیا نادرى، هلیا رفیق دوست، مائده زارعى، محدثه شریعتى، نازنین محمدى، مهسا فتحى، عسل میرزایی، یلدا بیرانوند، نرگس قاسمى و مهسا جبارى بودند.

همچنین محنا پیرحیاطى، دینا بهراملو، مهسا فرهنگیان، عاطفه وفایی، مینا محمد خانى، مبینا حسینى، دنیا نوروزى، نعیمه قاسمى و هانیه خانى حائز رتبه دوم شدند.

سارا مشایخى، آتنا محمدى، فاطمه اصغرى، ستاره محمدى، آیلار حسنقلى پور و متین قلى‌ئى رتبه سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...