کلنگ احداث مسجد جامع هیدج بر زمین خورد


کلنگ احداث مسجد جامع هیدج بر زمین خورد

گروه سیاست و اقتصاد- شهردار هیدج گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مسجد جامع جدید هیدج کلنگ‌زنی شد.

کلنگ احداث مسجد جامع هیدج بر زمین خوردبه گزارش خبرگزاری ایکنا، از زنجان، مسعود امیدی شهردار هیدج شامگاه دیروز شنبه ۲۰ بهمن ماه در مراسم کلنگ‌زنی مسجد جامع جدید هیدج با اشاره به جابه‌جایی مسجد جامع هیدج به مکان جدید، اظهار کرد: جابه‌جایی مسجد و تبدیل به احسن کردن آن در راستای اصلاح نقطه حادثه‌خیز مرکز اصلی شهر صورت گرفته است.

وی در ادامه عنوان کرد: در طراحی مسجد جدید مرکز فرهنگی ، مذهبی ، آموزشی، تجاری و سالن آمفی تئاتر برای مسجد درنظر گرفته شده است.

امیدی با بیان اینکه عملیات عمرانی ساختمان مسجد جدید در ٢٢ بهمن ماه ٩٧ آغاز خواهد شد، ادامه داد: پس از اجرای فونداسیون و اسکلت ساختمان مسجد، مصالح قابل استفاده مسجد قبلی در ساختمان مسجد جدید استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه زمین درنظرگرفته شده جهت ساخت مسجد جدید در مرکز و بهترین نقطه شهر قرار دارد، عنوان کرد: ملاحظاتی از قبیل دسترسی به حوزه علمیه، بلوار شهدا، آرامستان فعلی و جدید در انتخاب زمین مذکور مورد لحاظ واقع شده است.

شهردار هیدج خاطر نشان کرد: مسجد جدید با زیربنای ۸۱۰ مترمربع در سه طبقه به گونه‌ای طراحی شده است که همزمان قابلیت کاربری فرهنگی، مذهبی ، آموزشی و تجاری را خواهد داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا