مسوولان شهرستان پلدختر مردم را به راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند


مسوولان شهرستان پلدختر مردم را به راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند

خرم آباد - ایرنا - فرماندار ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه موقت پلدختر در بیانیه ای مشترک اقشار مختلف و عموم مردم ولایتمدار را به حضور گسترده در راهپیمایی 22بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در بیانیه نعمت الله دستیاری، سیدحمیدرضا کاظمی وحجت الاسلام کاظم تیموری که روز یکشنبه به ایرنا ارسال شده ،آمده است: 40 سال استقلال و آزادگی ، ایستادگی ،سرافرازی و سربلندی گذشت تا درخت تنومند انقلاب با ایثار و از خودگذشتگی و قدرت ایمان به رشد و بالندگی برسد.
در این بیانیه اضافه شده است: دهه فجر از 12 تا 22 بهمن هر سال در سرزمین کهن ایران یادآور روزهای سخت است ،یادآور ایستادگی و مقاومت و ایثار ،یادآور شکنجه و خونهای ریخته شده هزاران شهید سرافراز و سال 57 که ملت به پیروزی رسید و تاج و تخت رژیم ستمشاهی سرنگون شد.
این بیانیه می‌افزاید: سایه آزادیخواهی و انقلاب ایران اسلامی امروز بر سر ملت‌های آزادیخواه جهان کشیده و به الگویی تبدیل شده تا ملت ها، علیه ظلم و بیداد قد علم کنند و این امر ترس استکبار جهانی را چندین برابر کرده است.
در این بیانیه آمده است:انقلاب اسلامی ایران با گذشت 40 سال به اوج بالندگی رسیده و اکنون یکی از قدرت‌های منطقه است که قدرت طلب ها و استکبار نمی توانند این عزت را تحمل کنند.
در بیانیه فرماندار ، نماینده پلدختر در مجلس و امام جمعه موقت افزوده شده است: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به معنی اعلام وجود و حضور در جشن 40 سال ایستادگی و افتخار در برابر تمام قدرت های جهان است که حیرت دنیا را برانگیخته و گستردگی حضور مانند همیشه به طور قطع خاری است در چشم دشمنان تا ترس در وجود شان بیشتر شعله ور شود.
در این بیانیه افزوده شده است:یوم الله 22 بهمن ماه تجلی استقلال و خودباوری ملت بزرگ ایران و فرصت مناسبی برای میثاق دوباره آرمان های مقدس امام راحل و نظام اسلامی و بیعتی مجدد با مقام معظم رهبری و حرکتی خجسته ، عظیم ، ملی و مذهبی برای دفاع از کیان سرزمین ایران اسلامی و دستاوردهای 40 ساله انقلاب است.
در ادامه بیانیه آمده است:حضور باشکوه و گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به معنی اتحاد و همبستگی و پاسداشت خون شهدا و پاسخ محکمی به نگاه چپ دشمنان است که از عموم مردم ولایتمدار شهرستان پلدختر دعوت می شود در این راهپیمایی عظیم ،همگام با ملت ایران شرکت کنند.
7272/6060

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب