پرنیا نبوی نابغه 15 ساله تیم ملی بدمینتون بانوان ایران +عکس


پرنیا نبوی نابغه 15 ساله تیم ملی بدمینتون بانوان  ایران +عکس

پرنیا نبوی بدمینتون باز 15 ساله تیم ملی بانوان ایران از شهر سمنان می باشد که توانسته با تلاش و همت خود به سطوح بالای ورزش قهرمانی نیز راه پیدا کند. تمام آرزو و هدف او راهیابی به مسابقات المپیک است.

پرنیا نبوی در گفت گو با بهداشت نیوز ضمن بیان علت انتخاب بدمینتون به عنوان ورزش مورد علاقه اش به برخی سوالات نیز پاشخ داد.

او درباره علت علاقه اش به بدمینون گفت: چون این ورزش همه ی فاکتور های جسمانی و روانی را به چالش میکشه و هیجان بالایی نیز دارد.

پرنیا نبوی نابغه 15 ساله تیم ملی بدمینتون بانوان  ایران +عکس

پرنیا هر روز برای پیشرفت خود برنامه ریزی می نماید و به صورت مداوم تمرینات بدنی 2الی3 ساعت در روز را انجام می دهد ولی تمرینات توپی را به دلیل نداشتن مربی و امکانات مناسب به صورت هفته ای انجام می دهد.

او درباره تفاوت سطح بدمینتون ایران با سایر کشور های آسیایی گفت:بیشتر قدرت های بدمینتون جهان در اسیا هستند(چین. اندونزی. سنگاپور) وما راه خیلی سختی برای سهمیه های المپیک در پیش داریم با این حال تمام آرزو و هدف من راهیابی به مسابقات المپیک است.

پرنیا نبوی در راه رسیدن به این سطح از پیشرفت همواره با مشکلات زیادی روبرو بوده است وی در این خصوص اظهار داشت: من 4ساله است که بدمینتون حرفه ای کار میکنم و همیشه در رده های بالا تر سنی خودم شرکت کردم ولی این دوسال جزو10نفر اول ایران در رده سنی جوانان (یک رده بالاتر) بودم، در این دوسال بدون مربی به مسابقات بین المللی و اردو ها راه پیدا کرده ام.

پرنیا نبوی نابغه 15 ساله تیم ملی بدمینتون بانوان  ایران +عکس

درپایان گفتگو او سخنی با مسولین نیز داشت که آن را اینگونه مطرح کرد: درخواست من فقط توجه بیشتر مسولین به ورزش بانوان و افرادی مثل من که تمرینات تخصصی کاملی ندارند، می باشد.

پرنیا نبوی نابغه 15 ساله تیم ملی بدمینتون بانوان  ایران +عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی