خدمت‌رسانی سالانه به 10 هزار بیمار نیازمند از محل موقوفات فارس


خدمت‌رسانی سالانه به 10 هزار بیمار نیازمند از محل موقوفات فارس

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 5 شیراز از خدمت‌رسانی سالیانه به 10 هزار بیمار نیازمند از محل موقوفات این استان خبر داد.

خدمت‌رسانی سالانه به 10 هزار بیمار نیازمند از محل موقوفات فارس

به گزارش ایکنا از فارس، محمدحسن شریف، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 5 شیراز امروز، 21 بهمن‌ماه با گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: استان فارس وقف‌های ارزشمندی در حوزه درمانی دارد و اداره اوقاف و امور خیریه فارس در تلاش برای توسعه و تجهیز مراکز درمانی موقوفه و در راستای خدمت‌رسانی به جامعه گام برمی‌دارد.
وی با بیان اینکه علاوه بر خدمت‌رسانی عمومی به ‌تمامی مردم، ارائه خدمات به اقشار آسیب‌پذیر را نیز در این مراکز پیگیری می‌کنیم، افزود: در این زمینه و سالیانه، 10 هزار نفر بیمار نیازمند از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.
شریف بیان کرد: با تلاش‌های انجام‌شده در این زمینه میزان بهره‌وری از موقوفات درمانی فارس نسبت به سال‌های قبل از انقلاب بسیار بالا رفته است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 5 شیراز افزود: میزان خدمت‌رسانی این مراکز اکنون به‌گونه‌ای است که علاوه بر ارائه خدمات به مردم فارس و کشور، شاهد مراجعه بیمارانی از دیگر کشورها به این موقوفه‌های درمانی هستیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش