مقایسه تغییرات سوبارو لگاسی جدید و قدیم


مقایسه تغییرات سوبارو لگاسی جدید و قدیم

هفتمین نسل از سدان میان سایز سوبارو لگاسی 2020 در نمایشگاه خودروی شیکاگو معرفی شد. این خودرو از نظر تکنولوژیک پیشرفت‌های زیادی داشته و بهترین راه برای فهمیدن این تغییرات مقایسه‌ای شانه‌به‌شانه بین نسل‌های جدید و قدیم این خودروی ژاپنی است. سوبارو لگاسی از پاییز سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد اما فعلاً جزئیات... The post مقایسه تغییرات...

هفتمین نسل از سدان میان سایز سوبارو لگاسی 2020 در نمایشگاه خودروی شیکاگو معرفی شد. این خودرو از نظر تکنولوژیک پیشرفت‌های زیادی داشته و بهترین راه برای فهمیدن این تغییرات مقایسه‌ای شانه‌به‌شانه بین نسل‌های جدید و قدیم این خودروی ژاپنی است.

مقایسه تغییرات سوبارو لگاسی جدید و قدیم
سوبارو لگاسی از پاییز سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد اما فعلاً جزئیات مربوط به قیمت آن منتشر نشده است.

نمای سه‌چهارم جلو
طراحان سوبارو در طراحی بدنه‌ی لگاسی 2020 روش تکاملی را در پیش گرفته‌اند. در نمای جلو می‌توانیم جلوپنجره‌ای را ببینیم که بخش‌های پایینی آن بیشتر به سمت داخل متمایل شده‌اند. چراغ‌های جلو همان شکل قبلی را حفظ کرده‌اند اما نازک‌تر هستند.

ستون A کمی خمیده‌تر بوده و خط سقف نیز نرم‌تر به بخش عقب رسیده است. نتیجه‌ی این تغییرات ایجاد خودرویی روان‌تر و آئرودینامیک تر در مقایسه با طراحی سرراست خودروی فعلی است.

نمای عقب
همانند بخش جلو، نمای عقب لگاسی 2020 بسیار شبیه مدل فعلی است. چراغ‌های عقب شکل تیزتری به خود گفته‌اند و یک جفت خروجی اگزوز گرد نیز از زیر سپر سر درآورده‌اند. کابین
اگرچه بدنه‌ی نسل‌های جدید و قدیم لگاسی تفاوت‌های چشمگیری را نشان نمی‌دهد اما کابین داستان دیگری دارد. واضح‌ترین تغییر بخش داخلی این خودرو صفحه لمسی 11.6 اینچی جدیدی است که در تمامی‌ تریم ها به جز تریم پایه نصب است. این صفحه بزرگ جایگزین صفحه لمسی 8 اینچی قبلی شده است.
دیگر بهبود بزرگ کابین استفاده از متریال نرم با دوخت‌های مشهود روی داشبورد و پانل درب‌هاست. این موضوع در ترکیب با تریم متالیک باعث ایجاد ظاهری تازه و لوکس‌تر شده است. صندلی‌های جلو نیز گرم شونده بوده و دارای سه درجه برای تنظیم دماست. چهار پورت USB هم در کابین تعبیه شده است. قوای محرکه
سوبارو در بحث پیشرانه‌ها نیز تغییراتی ایجاد کرده است. پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2.5 لیتری تخت خودرو هنوز هم وجود دارد اما قدرت 182 اسب بخاری تولید می‌کند درحالی‌که قدرت نسل فعلی 175 اسب بخار است. مصرف سوخت نسل جدید لگاسی هم بهبود یافته است.

پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.6 لیتری تخت سوبارو در نسل لگاسی دیده نمی‌شود و جایگزین آن پیشرانه‌ی 2.4 لیتری توربوی بوکسوری است. این پیشرانه قدرت 260 اسب بخاری داشته که اندکی بیشتر از قدرت 256 اسبی پیشرانه 6 سیلندر قبلی است. مصرف این پیشرانه هم به خاطر استفاده از توربو بهبود یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا