دعوت امام جمعه تویسرکان از مردم برای حضور در راهپیمایی


دعوت امام جمعه تویسرکان از مردم برای حضور در راهپیمایی

گروه اجتماعی ـ در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امام جمعه،فرماندار و نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ مشترکی از مردم این شهرستان جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آوردند.

دعوت امام جمعه تویسرکان از مردم برای حضور در راهپیماییبه گزارش ایکنا از همدان، درچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امام جمعه ، فرماندار و نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ مشترکی از مردم این شهرستان جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آوردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر ، ۲۲ بهمن ماه ، یادآور حماسه بزرگ ملت ایران در سرنگونی رژیم طاغوت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ، از راه رسید،

ایام الله دهه فجر یادآور تحقق رشادتها و جانفشانی های ملتی عدالتخواه و استکبارستیز در سایه رهبری الهی‌امام خمینی «ره» می باشد که توانست به برکت خون شهیدان گلگون کفن این سرزمین بود نظام سلطنتی ۲۵۰۰ ساله را علی رغم حمایت تمام ابرقدرتهای شرق و غرب سرنگون سازد.

امروز با گذشت ۴۰ سال از آن واقعه الهی ، مردم مومن و غیور ایران ، همچنان با هوشیاری تمام در برابر همه دسیسه ها ، دشمنی ها و مشکلات ایسناده اند و همچون گذشته با فتح قله های افتخار و عزت یکصدا و متحد راه خود را می پیمایند .

ملت ایران با عزت و سرافرازی پرچم الهام بخش حق طلبی را بر دوش می کشند و همچنان که مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای فرموده اند : راه ، هدف و رهنمودهای امام خمینی ( ره ) را نصب العین و مشعل فروزنده مسیر خود برگزیده اند .

در پایان مسئولین نامبرده از مردم همیشه در صحنه شهرستان تویسرکان خواستند تا با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان خارجی و داخلی را با ناکامی بسیار بزرگتری در اجراییی کردن توطئه های پلید خود مواجه سازند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید