استاد محمدرضا سرشار در حوزه نقد و ادبیات گام های بزرگی برداشته است


استاد محمدرضا سرشار در حوزه نقد و ادبیات گام های بزرگی برداشته است

منوچهری با بیان اینکه استاد محمدرضا سرشار در حوزه نقد و ادبیات گام های بزرگی برداشتند، گفت: 150 کتابی که ایشان تألیف کردند چنان لذت بخش است که این موضوع، کارا ر برای ما متمایز می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری» امروز (پنجشنبه 18 بهمن) در برنامه «شهر و قلم» که به همت اداره کل کتابخانه های عمومی فارس در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار شد، با اشاره به نقش هنرمندان و نویسندگان در انتقال فرهنگ جوامع مختلف، گفت: برنامه «شهر و قلم» در راستای تقدیر از نویسندگان برتر کشور به طور همزمان در 31 استان کشور برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با بیان اینکه این برنامه برای تقدیر از یکی از نویسندگان تأثیرگذار فارس برگزار شده است، افزود: محمدرضا سرشار یکی از اساتید تاثیرگذار در ادبیات کشور است و این برای فارس افتخار بزرگی است.

وی با اشاره با بیان اینکه همه قصه ظهر جمعه را گوش می دادند، خاطرنشان کرد: استاد سرشار در این 40 سال زحمات زیادی کشیده اند و نام نیکی از خود به جا گذاشتند.

منوچهری با بیان اینکه استاد محمدرضا سرشار در حوزه نقد و ادبیات گام های بزرگی برداشتند، عنوان کرد: 150 کتابی که ایشان تألیف کردند چنان لذت بخش است که این موضوع، کارا ر برای ما متمایز می کند.

پایان پیام/588

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش کاپیتان استقلال به توهین زشت به پلیس