فلینی: می‌توانستم در تابستان 2018 به پاری سن ژرمن بروم؛ جدایی از منچستریونایتد؟ به دنبال چالش جدیدی بودم


فلینی: می‌توانستم در تابستان 2018 به پاری سن ژرمن بروم؛ جدایی از منچستریونایتد؟ به دنبال چالش جدیدی بودم

هافبک بلژیکی می‌توانست به جای سوپر لیگ چین، تابستان قبل راهی لوشامپیونه شود.

طرفداری- مروان فلینی تایید کرد که باشگاه پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۱۸ برای جذب او اقدام کرده است. او همچنین دلیل خود برای جدایی از منچستریونایتد را شرح داد.

به گزارش سایت گل، هافبک تیم ملی بلژیک در آستانه جدایی از یونایتد به عنوان بازیکن آزاد بود ولی ژوزه مورینیو به این بازیکن اعتماد کرد و قرارداد فلینی با منچستریونایتد تمدید شد. در مصاحبه‌ای با تله فوت، فلینی در یک پرسش و پاسخ «بله و خیر» گفت:

آیا تابستان قبل می‌توانستم با پاری سن ژرمن قرارداد امضا کنم؟ بله. آیا بازی کردن در پاری ست ژرمن را دوست داشتم؟ بله. آیا توماس توخل مانع انتقالم به آنجا شد؟ خیر.

فلینی ۶ ماه بیشتر در یونایتد دوام آورد تا این که در ژانویه ۲۰۱۹ به شاندونگ لوننگ چین پیوست. فلینی در شرح دلیلش برای این انتقال گفت:

به نظرم وقت درستی برای جدایی بود. ده سال و نیم از زمان ورودم به انگلیس می‌گذشت. فصل‌های زیبایی را در آنجا سپری کردم. حالا به دنبال یک چالش و ماجراجویی جدید بودم.

فلینی در خصوص رویارویی منچستریونایتد با پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عنوان کرد:

از نظر من منچستریونایتد مدعی اول پیروزی است. با توجه به اعتماد به نفس و سبک بازی‌ آن‌ها، به نظرم مدعی هستند. اما این مسابقه از دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود، پس شانس پیروزی ۵۰-۵۰ خواهد بود. پاری سن ژرمن بازیکنان بزرگی دارد ولی دو-سه نفر از آن‌ها مصدوم هستند. فکر می‌کنم منچستریونایتد از این بابت بر حریف مزیت داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید