اولین تصاویر از غول چراغ جادوی فیلم Aladdin با بازی ویل اسمیت منتشر شد


اولین تصاویر از غول چراغ جادوی فیلم Aladdin با بازی ویل اسمیت منتشر شد

دیزنی در چند روز اخیر تصاویر جدیدی از فیلم Aladdin منتشر کرد که در آن‎ها می‎توانیم نگاهی به غول چراغ جادو با بازی Will Smith داشته باشیم. آهنگسازان فیلم La La Land برای ریبوت فیلم Aladdin آهنگ می‌سازند در چند سال اخیر دیزنی نسخه‎ای لایو اکشن از انیمیشن‏‏‎های گذشته‎اش منتشر کرده است و از آن‎ جایی که این پروژه همچنان ادامه دارد می‎توان مطمئن بود که...

دیزنی در چند روز اخیر تصاویر جدیدی از فیلم Aladdin منتشر کرد که در آن‎ها می‎توانیم نگاهی به غول چراغ جادو با بازی Will Smith داشته باشیم.

در چند سال اخیر دیزنی نسخه‎ای لایو اکشن از انیمیشن‏‏‎های گذشته‎اش منتشر کرده است و از آن‎ جایی که این پروژه همچنان ادامه دارد می‎توان مطمئن بود که کودکانی که با انیمیشن‎های قدیمی خاطره دارند اکنون بزرگ شده‎ و با دیدن این فیلم‎ها خاطرات دوران شیرین کودکی خود را زنده می‎کنند و همین موضوع از اصلی‎ترین دلایل موفقیت پروژه‎های لایو اکشن دیزنی تلقی می‎شود. با این وجود که فیلم‎های Alice in Wonderland و Maleficent نسخه‎ای کاملا متفاوت از داستان انیمیشن‎ها را به ما نشان دادند فیلم‎های The Jungle Book ،Cinderellaو Beauty and the Beast کم و بیش همان انیمیشن‎های قدیمی بودند که به صورت فیلم درآمده‎اند. دیزنی برنامه دارد تا در سال 2019 سه نسخه فیلم لایو اکشن اقتباسی دیگر از انیمیشن‎های محبوب دامبو، علاءالدین و شیرشاه منتشر کند.

فیلم Aladdin در ماه مه سال 2019 به روی پرده‎های سینما خواهد رفت. اولین تیزر تریلر این فیلم در ماه اکتبر سال 2018 منتشر شد ولی از آن زمان تا به حال دیزنی از انتشار محتوای بیشتر از این فیلم خودداری کرده است. هنگامی که اولین تصویر از فیلم Aladdin منتشر شد طرفداران از آبی نبودن شخصیت جینی یا همان غول چراغ جادوی خودمان راضی نبودند اختلاف بین طرفداران واکنش «ویل اسمیت» (Will Smith) را بر عهده داشت و وی در صفحه اینستاگرام خود گفت که جای نگرانی وجود ندارد زیرا شخصیت جینی در فیلم آبی خواهد بود. حال دیزنی در مراسم Grammy Award امسال تریلر جدیدی از فیلم Aladdin منتشر و سپس آن را در اینترنت پخش کرد. این تریلر کوتاه علاوه بر جلوه‎های بصری زیبا به ما نشان می‎دهد که این فیلم اقتباسی بسیار شبیه به نسخه انیمیشنی خود خواهد بود.

اولین تصاویر از غول چراغ جادوی فیلم Aladdin با بازی ویل اسمیت منتشر شد

علاوه بر ویل اسمیت در نقش جینی بازیگران خوبی مثل «منا مسعود» (Mena Massoud) در نقش علاءالدین ولگرد خیابانی، «نائومی اسکات» (Naomi Scott) در نقش شاهزاده جزمین، «مارون کنزاری» (Marwan Kenzari) در نقش جعفر، «نوید نگهبان» (Navid Negahban) در نقش سلطان و پدر جزمین، «نسیم پدراد» (Nasim Pedrad) در نقش دالیا دوست جزمین و «بیلی مگنوسن» (Billy Magnussen) در تقش شاهزاده اندرز در این سریال حضور دارند.

اینیمشن علاءالدین که در سال 1992 و در طول دوره تغییرات بزرگ دیزنی منتشر شد به قدری زیبا بود که علاوه بر کودکان مورد پسند بسیاری از بزرگسالان نیز قرار گرفت و بسیاری از طرفداران این انیمیشن امیدوارند که نسخه اقتباسی لایو اکشن آن بتواند آن طور که شایسته است حق مطلب را ادا کند. بدون شک یکی از مورد بحث‎ترین موضوعات حول فیلم Aladdin غول آبی رنگ پراغ جادو بوده است که در تصاویر اولیه منتشر شده آبی نبود. یکی از اصلی‎ترین دلایلی که شخصیت ویل اسمیت در بخش‎هایی از فیلم آبی رنگ نیست مشکلات موجود در به تصویر کشیدن غولی آبی رنگ در یک فیلم لایو اکشن است.

نمی‎دانم که تریلر اخیر منتشر شده طرفداران را هیجان‎زده خواهد کرد یا آن‎ها را بیش از پیش نگران می‎کند، شاید حتی هر دو کار را با هم انجام دهد. کاملا مشخص است که دیزنی و ریچی نمی‎خواهند با کاهش نیاز به جلوه‎های ویژه بودجه را کاهش دهند ولی در عین حال نگران هستند که فیلم به مزاق طرفداران خوش نیاید. با همه این‎ها دیزنی تاکنون فیلم‎های لایو اکشن موفق زیادی ساخته است و می‎توان مطمئن بود که این فیلم هم سرنوشتی درست مانند بقیه آن‎ها داشته باشد. فیلم Aladdin در تاریخ 24 مه (5 خرداد) منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید تریلر منتشر شده از فیلم را در زیر تماشا کنید:

نظر شما درباره فیلم Aladdin چیست؟ آیا به نظر شما این فیلم می‎تواند از پس انتظارات طرفداران برآید؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
اولین تصاویر از غول چراغ جادوی فیلم Aladdin با بازی ویل اسمیت منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها