کیکاووس سعیدی: 82درصد بودجه 97 را دریافت کرده‌ایم/ اگر تخصیص کامل باشد به فدراسیون‌ها واریزی خواهیم داشت


کیکاووس سعیدی: 82درصد بودجه 97 را دریافت کرده‌ایم/ اگر تخصیص کامل باشد به فدراسیون‌ها واریزی خواهیم داشت

کیکاووس سعیدی، خزانه‌داری کمیته ملی المپیک گفت: اگر تخصیص بودجه کامل باشد می توانیم 15 درصد بودجه باقیمانده فدراسیون‌ها که حدود 3 میلیارد تومان است را پرداخت کنیم.

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص واریزی آخر بودجه کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: ما پیگیر تخصیص نهایی هستیم. دکتر صالحی‌امیری نشستی را نیز با دکتر نوبخت برگزار کردند و نظر مساعد وی اخذ شده است. فعلا در فرآیند اداری هستیم تا به تخصیص نهایی بودجه کمیته ملی المپیک برسیم و با توجه به میزان تخصیص و التزامات، بودجه فدراسیون‌ها را تامین می‌کنیم. نمی‌توان گفت بودجه چه زمانی واریز خواهد شد اما مسلما طی روزهای آینده این اتفاق خواهد افتاد.

وی در ادامه افزود: کمیته ملی المپیک از بودجه مصوب سال 97 خود تاکنون 82 درصد را دریافت کردیم و 18 درصد باقی مانده است. 20 میلیارد تومان به فدراسیون‌ها پرداخت کردیم و بعضا کمک‌های موردی هم داشتیم. اگر تخصیص بودجه کامل باشد می‌توانیم 15 درصد بودجه باقیمانده فدراسیون‌ها که حدود 3 میلیارد تومان است را پرداخت کنیم. البته بودجه کشتی که 2 میلیارد تومان بوده است به صورت کامل پرداخت شده است.

خزانه دار کمیته ملی المپیک در خصوص بودجه سال 98 کمیته ملی المپیک یادآور شد: هنوز امیدوار هستیم و دکتر صالحی امیری با مسئولین برخی کمیسیون‌ها رایزنی کردند و منتظریم ببینیم میزان بودحه مصوب کمیته در مجلس چقدر خواهد بود آنچه فعلا قطعی است 74 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

وی در خصوص بودجه بازسازی آکادمی ملی المپیک گفت: 5 میلیارد تومان برای بازسازی آکادمی ملی المپیک تخصیص داده شده و در حال آماده سازی و نوسازی امکانات و تجهیزات هستیم‌ پیمانکار فردا مشخص می‌شود و انشالله در سال آینده سرویس دهی لازم را به فدراسیون‌ها خواهیم داشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز