برگزاری نخستین گردهمایی فعالان قرآنی و حدیثی جامعه‌الزهرا


برگزاری نخستین گردهمایی فعالان قرآنی و حدیثی جامعه‌الزهرا

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری نخستین گردهمایی فعالان قرآنی و حدیثی در این مجموعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «طیبه سادات طباطبایی» گفت: نخستین گردهمایی فعالان قرآنی و حدیثی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در روز پنجشنبه دوم اسفند سال جاری در این مؤسسه علمی حوزوی برگزار می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: پیرو تأکیدات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی مبنی بر اهتمام طلاب به فعالیت‌های قرآنی وحدیثی، اداره قرآن و حدیث با استعانت از پروردگار متعال و عنایت ائمه اطهار علیهم‌السلام، دوره‌های مختلف قرآنی شامل ترتیل، حفظ، تثبیت قرآن کریم، روخوانی و روانخوانی، تجوید و همچنین دوره‌های حدیثی از جمله حدیث‌خوانی اصول کافی، نهج‌البلاغه‌خوانی، دوره‌های تربیت مربی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، مسابقات و نشست‌های حدیثی را برگزار کرده است.

طباطبایی افزود: گردهمایی بزرگ فعالان قرآنی حدیثی با هدف تبیین و شناسایی جایگاه و اهمیت قرآن کریم و احادیث اهل بیت علیهم‌السلام در تربیت و تبلیغ و همچنین توانمندسازی طلاب در برگزاری جلسات و محافل قرآنی و حدیثی با حضور فعالان دوره‌های مذکور برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در این گردهمایی، کارگاه‌های تخصصی قرآنی وحدیثی برگزار می‌شود و علاوه برآن، شرکت‌کنندگان از سخنرانی اساتید برجسته بهره‌مند می شوند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این همایش می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این گردهمایی تا پایان بهمن با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۴۳۶ ، ۳۲۱۱۲۵۴۸ و ۳۲۱۱۲۲۸۰ تماس بگیرند.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس