آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران


آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور علی اصغر مونسان معاون رییس جمهوری و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با مشارکت 12 کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور علی اصغر مونسان معاون رییس جمهوری و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با مشارکت ۱۲ کشور، ظهر امروز ( سه شنبه ۲۳ بهمن ماه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

دوازدهمین نمایشگاه گردشگری ایران با حضور کشورهایی از جمله ایتالیا، ترکیه، مالزی، آلمان، سنگاپور، تایلند، اندونزی، هند، کامبوج، افغانستان و پاکستان افتتاح شد و شخصیت هایی چون عبدالامیر الحمدانی وزیر فرهنگ و گردشگری عراق، ولی تیموری معاون گردشگری کشور، تعدادی از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف و جمعی از فعالان صنعت گردشگری حضور داشتند.


دوازدهمین نمایشگاه گردشگری ایران تا روز ۲۶بهمن در نمایشگاه دائمی تهران ادامه خواهد داشت و ۶۶۰ شرکت گردشگری ایرانی و خارجی از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان خواهند بود.

معاون گردشگری استان تهران به تشریح اهدای جوایز تفریحی و فرهنگی به برندگان تهران شناسی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران پرداخت.


جایزه‌هایی از جنس گردشگری برای تهرانی‌ها

«شهرام علیمحمدی » در حاشیه آغاز به کار نمایشگاه گردشگری، گفت: چهارصد جایزه برای برندگان مسابقات تهرانشناسی با هدف معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان تهران برای گروه سنی کودک و نوجوان در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اهدا می شود.

معاون گردشگری استان تهران با بیان اینکه سوالات مسابقات از کتابچه گردشگری استان تهران طراحی شده و برای نخستین‌بار در نمایشگاه بین المللی گردشگری توزیع می‌شود، افزود: علاقه مندان برای شرکت در مسابقات تهرانشناسی برای دریافت سوالات و کتابچه گردشگری می‌توانند به غرفه اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در سالن 38 شماره 29 مراجعه کنند.



پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول