4 طرح ورزشی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ زنی شد


4 طرح ورزشی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ زنی شد

عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در سفر یک روزه به این استان 3طرح ورزشی و یک پروژه ورزشی را به ترتیب افتتاح و کلنگ زنی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، همزمان با سفر معاون وزارت ورزش و جوانان ۴۰ خانه ورزش روستایی با اعتبار ۲ میلیارد ریال و فاز دوم خانه ووشو استان با وسعت ۴۵۰ مترمربع و اعتبار ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی افتتاح و علمیات اجرایی فاز سوم این خانه ووشو نیز در زیربنایی به مساحت ۷۷۰ متر مربع و اعتبار ۹ میلیارد ریال شروع گردید.

احمدی در ادامه سفر خود به چهارمحال وبختیاری سالن ورزشی شمس آباد شهرکرد را با ۱۴۵۰ مترمربع زیربنا و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال که عملیات اجرایی آن از سال ۹۱ آغاز شده بود را افتتاح کرد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان بعدازظهر امروز(سه شنبه ۲۳ بهمن ماه) به منظور افتتاح سالن ورزشی آورگان نیز با متراژ ۱۴۵۰ متر مربع و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال به شهرستان بروجن سفر می کند.

گفتنی است، دیدار با خانواده شهید ورزشکار مدافع حرم علیرضا جیلان در بروجن پایان بخش سفر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به بام ایران است.

۴۶

کد خبر 1231289

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند