یک آمریکایی 110 هزار دلار به پاکستان داد تا این بز کمیاب را شکار کند+عکس


یک آمریکایی 110 هزار دلار به پاکستان داد تا این بز کمیاب را شکار کند+عکس

شفقنا- دوستداران محیط زیست و حیات وحش در پاکستان در شوک به سر می‌برند چرا که یک شکارچی آمریکایی یکی از زیباترین گونه‌های وحشی بز در این کشور را شکار کرده و کشته است. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، بز مرخور یا کوهستانی یکی از گونه‌های کمیاب و درمعرض خطر در پاکستان است که علاقمندان زیادی در این کشور دارد. […]

یک آمریکایی 110 هزار دلار به پاکستان داد تا این بز کمیاب را شکار کند+عکس

شفقنا- دوستداران محیط زیست و حیات وحش در پاکستان در شوک به سر می‌برند چرا که یک شکارچی آمریکایی یکی از زیباترین گونه‌های وحشی بز در این کشور را شکار کرده و کشته است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، بز مرخور یا کوهستانی یکی از گونه‌های کمیاب و درمعرض خطر در پاکستان است که علاقمندان زیادی در این کشور دارد. حالا یک شکارچی آمریکایی ۱۱۰ هزار دلار به مقامات پاکستانی داده تا مجوز شکار این بز را به دست آورد. او به مناطق کوهستانی در مناطق هیمالیایی پاکستان رفته و این بز را شکار کرده است. با انتشار عکس این شکار، موجی از عصبانیت فضای پاکستان را در بر گرفته است.

مقامات محیط زیستی پاکستان می‌گویند با اعطای یک مجوز برای شکار بز مرخور توانسته‌اند بودجه خوبی برای حفاظت از این گونه و سایر گونه‌های حیات وحش این کشور را به دست آورند. اما فعالان محیط زیستی پاکستان از این توجیه راضی نشده‌اند. پاکستان برای به دست آوردن بودجه به ۱۲ گردشگر خارجی اجازه داده تا این حیوان بزرگ و زیبا را شکار کنند.

خبر اصلی را در واشنگتن پست ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا