دی فرانچسکو: از نتیجه بازی با پورتو افسوس می‌خورم؛ در بازی برگشت برای دفاع کردن به پرتغال نمی‌رویم


دی فرانچسکو: از نتیجه بازی با پورتو افسوس می‌خورم؛ در بازی برگشت برای دفاع کردن به پرتغال نمی‌رویم

سرمربی جالوروسی کاملا از عملکرد شاگردانش رضایت دارد و گل پورتو را بخشی از حوادث عجیب فوتبال می...

طرفداری- آ اس رم در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در المپیکو مقابل پورتو به برتری 2-1 رسید تا همه چیز به بازی برگشت در پرتغال کشیده شود.

پس از این دیدار، اوزه بیو دی فرانچسکو در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

بابت نتیجه افسوس می خورم اما به بازیکنانم تبریک می گویم. عملکرد آنها چه از نظر استحکام در خط دفاعی و چه از نظر خلق موقعیت و البته بستن فضاها، عالی بود.

گلی که خوردیم روی اشتباه هیچ بازیکنی نبود بلکه فقط یک بدشانسی از کمانه کردن عجیب شوت بازیکنان پورتو بود. چند اشتباه کوچک داشتیم که در این سطح قابل درک بود. تنها حسرت و پشیمانی ما این است که نتوانستیم بازی را 2-0 تمام کنیم وگرنه عملکرد تیم عالی بود.

زانیولو؟ بیایید از همه تعریف کنیم؛ به نظرم باید اجازه بدهیم که این پسر فعلا به پیشرفت خود ادامه بدهد. وقتی گل اول را زد، به او گفتم با فکرش بازی کند و تمرکزش را از دست ندهد. وقتی بازیکنی در سن او، چنین گلی می زند ممکن است از جریان بازی خارج شود و تمرکزش از بین برود اما نه تنها اینطور نشد بلکه گل دوم را هم به ثمر رساند. بازیکنان مستعد بسیار زیادی داریم و خوشحالیم که زانیولو اینجاست.

هر تیمی باید از شکست های سخت درس بگیرد و پیشرفت کند. آن باخت در فلورانس نباید رقم می خورد اما اتفاقی بود که پیش آمد. حالا با چنین عملکردهایی می توانیم به مسیر صحیح برگردیم.

دفاع کردن در بازی برگشت، بزرگترین اشتباهی است که می توانیم انجام بدهیم. اگر بخواهیم از برتری خود محافظت کنیم، نباید رو به دفاع کردن بیاوریم. امروز دیدیم که کوچکترین حوادث چقدر می تواند موثر باشد. به بازیکنان و تماشاگران می گویم که هر تیمی باید متعادل باشد اما فقط آنهایی که هیچ کاری نمی کنند، دچار اشتباه هم نمی شوند. اشتباهات باعث می شود شما رشد کنید.

دی فرانچسکو: از نتیجه بازی با پورتو افسوس می‌خورم؛ در بازی برگشت برای دفاع کردن به پرتغال نمی‌رویم

درگیری با کونسیسائو در جریان بازی؟ مسئله خاصی نبود و از این موارد ممکن است در کنار زمین پیش بیاید. بحث بر سر این بود که چرا براهیمی پس از مصدومیت دوباره به بازی برگشت و بازهم روی زمین افتاد. درحالیکه کونسیسائو انتظار داشت ما توپ را بیرون بزنیم اما همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا