موش بیچاره به خاطر جویدن شارژر موبایل مجازات شد


موشی به دلیل اینکه شارژر شخصی را جویده است ،به یک بطری بسته شده و با چوبی به عنوان مجازات تنبیه می شود ، خبری که ویدئوی منتشر شده از آن با واکنش های تندی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شد.

موش بیچاره به خاطر جویدن شارژر موبایل مجازات شد
موشی به دلیل اینکه شارژر شخصی را جویده است ،به یک بطری بسته شده و با چوبی به عنوان "مجازات" تنبیه می شود ، خبری که ویدئوی منتشر شده از آن با واکنش های تندی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شد.

به گزارش صدای ایران از نمناک، دیلی میل نوشت :مردی اهل ماندیا در جنوب هند به دلیل بستن موش کوچکی، مورد لعن و نفرین همگان قرار گرفته است ؛ او، موش را با دست و پایش به یک بطری آب پلاستیکی بسته است تا او را مورد تنبیه پلیدی قرار دهد.

او سیم جدا شده شارژرش را به موش نشان می دهد و می گوید:" چرا سیم شارژرم را گاز زدی که باعث از دست دادن هشتاد روپیه (یک پوند) شد؟ آیا پدر یا مادرت این ضرر مرا پرداخت خواهند کرد؟" او همچنان که به کتک زدن موش ادامه می دهد، آن را متهم به خوردن برنج، گوجه فرنگی و صابون در خانه اش نیز می کند. در بخش نگران کننده و خشم برانگیز این فیلم، موش از ترس کتک زدن بیشتر ادرار می کند و همچنان مرد هندی می پرسد:چرا این کار را کردی؟

فعالان حقوق حیوانات هندی پس از انتشار این ویدیو در اوایل ماه ،عصبانی شدند و از مقامات خواسته اند تا این مرد را ردیابی کنند و او را به خاطر بی رحمی اش نسبت به حیوانات دستگیر کنند."سوبهندو مالیک" فعال حقوق حیوانات، گفت:"در حالی که کشتن یک موش، غیر قانونی نیست، اما این نوع شکنجه ناعادلانه است. این یک جرم در طی قانون پیش گیری از ظلم به حیواناتی است که در سال 1960 تثبیت شده است و مقامات باید به آن عمل کنند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط