سیل در خراسان جنوبی 3 قربانی گرفت


سیل در خراسان جنوبی 3 قربانی گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از جان باختن سه نفر در سیلاب خبر داد و گفت: جسد این افراد با تلاش نیروهای امدادی پیدا شد.

محمدرحیم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: در ۴۸ ساعت گذشته بارش‌های رگباری در استان به وقوع پیوست و موج ایجاد رواناب و سیلاب شد.

وی از واژگونی یک دستگاه خودروی تویوتا دو کابین در سیلاب خبرداد و گفت: این خودرو ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه روز گذشته با ورود به داخل رودخانه شهر گزیک واژگون شد که بلافاصله چهار تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: پس از جستجو در ساعت ۱۶:۱۵ جسد یک زن پیدا و تحویل اورژانس شد و عملیات جستجو برای یافتن سایر حادثه دیدگان ادامه پیدا کرد.

شهریاری با بیان اینکه با توجه به تاریکی شب عملیات جستجو متوقف و به صبح موکول شد، تصریح کرد: همچنین امروز صبح نیز با روشنایی هوا عملیات جستجو با حضور تیم‌های آنست و یک تیم جستجو از استان و چهار تیم امدادی از شهرستان درمیان با حضور ٢٥ نجاتگر و دو قلاده سگ ادامه یافت.

وی ادامه داد: در ساعت ٦: ٤٥ دقیقه صبح دومین مفقودی پنج کیلومتر بعد از حادثه توسط نیروهای واکنش سریع استان و مفقودی سوم رو به روی کارخانه سیمان باقران توسط نیروهای هلال احمر و سپاه یافت شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با توجه به ادامه بارش برف و باران توصیه کرد که رانندگان از ورود به مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

شهریاری یادآور شد: همچنین طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۴۰ نیروی امدادی در ۲۸ پایگاه امداد و نجات بین شهری استان در آماده‌باش کامل بودند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی