پاژن هرور نمونه ی جدیدتر پاژن


پاژن هرور نمونه ی جدیدتر پاژن

عصر خودرو- خودرو پاژن مجهز به پیشرانه 6 سیلندر V شکل 3 لیتری با قدرت161 اسب بخار (در5000 دور) و حداکثر گشتاور 245 نیوتون متر (در 2500 دور ) است. یک گیر بکس 5 سرعته دستی وظیفه انتقال قدرت به دیفرانسیل های پاژن را بر عهده دارد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا ؛ پاژن هرور نمونه جدید و تغییر یافته پاژن است که توسط مرتب خودرو معرفی شده است. شرکت مرتب خودروکه با خودرو هایی نظیر موسو و پاژن شناخته می شود، پاژن هرور را با نصب موتور دیزل بر روی اتاقک پاژن به بازار عرضه کرده است. پاژن هرور خودرویی آفرود برای مسیرهای صعب العبور است، برای این خودرو فرقی نمی کند که شما در حال عبور از کوهستان هستید یا بیابان، رودخانه یا خشکی، پاژن هرور به خوبی از موانع عبور می کند.

خودرو پاژن مجهز به پیشرانه 6 سیلندر V شکل 3 لیتری با قدرت161 اسب بخار (در5000 دور) و حداکثر گشتاور 245 نیوتون متر (در 2500 دور ) است. یک گیر بکس 5 سرعته دستی وظیفه انتقال قدرت به دیفرانسیل های پاژن را بر عهده دارد.

با تغییراتی که در خودرو پاژن هرور ایجاد شده، این خودرو به پیشرانه 4 سیلندر 2.8 لیتری و توربو دیزل مجهز شده است که حداکثر قدرت تولیدی آن 165 اسب بخار(در 3500 دور) و حداکثر گشتاور آن 360 نیوتون متر (در 1800-3000 دور) می باشد.

در جدول زیر تعدادی از مشخصات فنی پاژن هرور را مشاهده می کنید:

موتور 4 سیلندر خطی توربو- دیزلی
حداکثر قدرت 165 اسب بخار در 3600 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 360 نیوتون متر در 3000 دور در دقیقه
حجم موتور 2776 سی سی
تعداد سوپاپ 16
جعبه دنده 6 سرعته
شتاب صفر تا صد 10 ثانیه
حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت ترکیبی 8.7 لیتر در 100 کیلومتر
ظرفیت باک بنزین 100 لیتر

متاسفانه فهرست تمامی تغییرات پاژن هرور در دسترس نیست اما از مهم ترین تغییرات اعمال شده بر روی پاژن هرور می توان به عوض شدن سامانه مکانیکی فعال سازی دنده های سنگین کمکی با سامانه ی برقی اشاره کرد که باعث افزایش رفاه برای راننده می شود، اما افزایش رفاه این خودرو به قیمت از دست رفتن دوام و قابلیت اعتماد تمام می شود.

کابین این خودرو نیز مانند پاژن کابینی بسیار ساده است که بر روی کنسول آن نمایشگر های شیب سنج و دماسنج مشاهده می شود. به جای صندلی های پاژن صندلی های راحت تر موسوم به موسویی در این خودرو جایگزین شده اند.

با مقایسه پیشرانه و توان تولیدی پاژن هرور و پاژن بنزینی به این نتیجه می رسیم که حداکثر توان تولیدی تغییر ناچیزی داشته است اما در مقابل گشتاور بیش از یکصد نیوتون متر افزایش پیدا کرده است. از این رو می توان گفت در دورهای پایین، پیشرانه توربو دیزلی پاژن هرور قدرتمند تر از نمونه بنزینی پاژن عمل می کند و این قابلیت با استفاده از ضرایب دیفرانسیل و گیربکس مناسب می تواند منجر به بهبود قابلیت های آفرود این خودرو شود.

یکی از مزیت های پاژن هرور نسبت به نمونه پاژن بنزینی مصرف کمتر سوخت آن می باشد. پاژن هرور در هر صد کیلومتر 5 لیتر کمتر از پاژن بنزینی سوخت مصرف می کند. البته قیمت کمتر گازوئیل نسبت به بنزین نیز باعث به صرفه بودن پاژن هرور می شود.

با جست و جو در سایت دیوار نمونه های پاژن هرور برای فروش را می یابید. بنابراین اگر قصد خرید پاژن هرور را دارید به بخش آگهی های فروش خودرو سایت دیوار مراجعه نمایید.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج