حرکت فرهنگی استان کرمان شتاب می گیرد


حرکت فرهنگی استان کرمان شتاب می گیرد

کرمان - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تفاهمنامه طرح نقشه و راه فرهنگی استان کرمان گفت: استعدادها و ظرفیت های قابل توجهی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه کرمان وجود دارد و از این ظرفیت پنهان و نهفته، باید با شتاب بیشتری استفاده کرد.

به گزارش ایرنا ، سید عباس صالحی شامگاه چهارشنبه در بدو ورود به استان کرمان در جمع خبرنگاران افزود: یکی از عمده ترین اهداف سفر به استان کرمان طراحی و برنامه ریزی نقشه راه سه ساله برای حمایت ها و پشتیبانی ها در حوزه فرهنگ هنر و رسانه است.
وی با بیان اینکه تفاهمنامه ای در جهت تقویت حوزه فرهنگ و هنر فردا با استاندار کرمان به امضا می رسد، تصریح کرد: این تفاهمنامه به ما کمک می کند مسیر باقی مانده از ماه های امسال و 2سال آینده را با تصویر روشن تر و شتاب بیشتری به پیش ببریم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: امیدواریم با چشم انداز پیش رو و با ترکیبی از منابع ملی و اسلامی در حوزه زیرساخت ها و رویدادهایی که می تواند در فضای استان کرمان اتفاق بیافتد، حرکت های قابل توجهی برای امسال و 2 سال آینده داشته باشیم.
وی ادامه داد: دیدار با اصحاب فرهنگ و رسانه و هنرمندان پیشکسوت از جمله برنامه های این سفر است و همچنین با سفر به شهرستان بافت با هنرمندان این منطقه ودیگر نقاط همجوار دیدار گروهی داریم.
صالحی با بیان اینکه در کرمان از پروژه های در حال اجرا بازدید خواهیم کرد افزود: امیدواریم این سفر کمک کند فضای فرهنگ و هنر استان شتاب بیشتری گیرد و هم سخن اهالی فرهنگ و هنر را بشنویم و کارهایی برای حل مشکلات آنها انجام بدهیم.
سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه چهارشنبه به منظور سفری سه روزه از طریق فرودگاه کرمان وارد این استان شد و مورد استقبال استاندار کرمان و جمعی از مسئولان قرار گرفت.
حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به منظور ادای احترام نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، شرکت در شورای مشترک اداری و فرهنگ عمومی استان، سفر به شهرستان بافت از جمله برنامه های وزیر در این سفر است.
7437/ 5054

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس