قهرمانان ورزشی تکاب مدال های خود را تقدیم شهدا کردند


قهرمانان ورزشی تکاب مدال های خود را تقدیم شهدا کردند

مهاباد - ایرنا - 6 نفر از قهرمانان ورزشی تکاب در رشته رزمی کیک بوکسینگ، مدال های خود را که در مسابقات انتخابی تیم ملی کسب کرده بودند در آیینی به مقام والای شهدای این شهرستان تقدیم کردند.

به گزارش ایرنا، فرماندار تکاب در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شهرستان از اقدام ارزشمند این ورزشکاران قدردانی کرد و گفت: شهدای دوران دفاع مقدس قهرمانان واقعی و اصلی ملت ایران هستند که با ایثار و جانفشانی خود امنیت، آرامش و عزت را برای کشور به ارمغان آوردند.
علی مکرمی با بیان اینکه یاد و نام شهدا نباید فراموش شود، اظهار داشت: کار بزرگ و ماندگار ورزشکاران تکاب در تقدیم مدال های ارزشمند خود به مقام شامخ شهدا، اقدامی ستودنی و قابل تحسین است که می تواند الگوی سایر ورزشکاران و قهرمانان ورزشی باشد.
وی بیان کرد: ورزشکارانی که با تلاش و سخت کوشی، مقام ها و مدال های افتخار آمیزی برای تکاب کسب کردند، با تقدیم ارزشمند ترین دارایی ورزشی خود به شهدای والامقام افتخار بزرگ تر و ماندگار تری به دست آوردند.
مکرمی ادامه داد: جوانان و ورزشکارانی که سال های اول انقلاب اسلامی و دوران جبهه و دفاع مقدس را ندیده اند، عشق و علاقه فراوانی به شهدا و اسطوره های جاودان میهن اسلامی دارند.
رییس اداره ورزش و جوانان تکاب نیز در این مراسم گفت: ورزشکارانی که مدال های خود را به شهدای این شهرستان تقدیم کردند هفته گذشته در مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ استان البرز در وزن های مختلف 6 مدال رنگارنگ نقره و برنز کسب کردند.
رضا طلایی افزود: این 6 ورزشکار از کارگران ورزشکار تکاب و اعضای تیم منتخب ورزش رزمی کیک بوکسینگ آذربایجان غربی هستند که در مسابقات کشوری به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ بلغارستان راه یافتند.
وی اظهار داشت: ورزشکاران تکاب سال گذشته در رشته های مختلف تیمی و انفرادی توانستند بیش از 60 مقام منطقه ای، ملی و جهانی کسب کنند.
رییس اداره ورزش و جوانان تکاب بیان کرد: این شهرستان در سال 1396 مقام نخست کسب عناوین قهرمانی در رشته های مختلف ورزشی در میان شهرهای استان آذربایجان غربی را کسب کرد.
طلایی افزود: هم اینک 9 نفر از ورزشکاران تکاب عضو تیم های ملی از جمله تیم ملی کاراته و تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان هستند.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و بیش از سه هزار ورزشکار در قالب 40 هیات ورزشی در این شهرستان فعالیت می کنند.
این شهرستان بیش از 450 شهید در دوران دفاع مقدس به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
7514/61185/2093

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها