چگونه فونت نوشتاری اینستاگرام را تغییر دهیم؟


رسانه کلیک – در این مطلب با یک ترفند ساده، نحوه تغییر فونت نوشتاری در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. همراه ما باشید. همان طور که می دانید در اینستاگرام قابلیتی برای تغییر فونت وجود ندارد. در واقع توسط اپلیکیشن این شبکه اجتماعی محبوب کاربر قادر به تغییر فونت نوشته ها در کپشن، […] نوشته چگونه فونت نوشتاری اینستاگرام را تغییر دهیم؟ اولین بار در...

رسانه کلیک – در این مطلب با یک ترفند ساده، نحوه تغییر فونت نوشتاری در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. همراه ما باشید.

همان طور که می دانید در اینستاگرام قابلیتی برای تغییر فونت وجود ندارد. در واقع توسط اپلیکیشن این شبکه اجتماعی محبوب کاربر قادر به تغییر فونت نوشته ها در کپشن، Bio و استوری نیست. با وجود اینکه اینستاگرام به بخش استوری تعدادی فونت جدید اضافه کرده، اما کاربران به دنبال نمونه های بیشتر برای این قابلیت و بخش های دیگر هستند (چگونه در استوری اینستاگرام خود موزیک قرار دهیم؟).

حال توسط ترفندی که در این مطلب به آن اشاره می کنیم، شما قادر به تغییر فونت نوشته های خود در بخش های مختلف اینستاگرام خواهید بود (چطور از دایرکت اینستاگرام به صورت حرفه‌ای استفاده کنیم؟).

از دست ندهید

هیچ مطلبی موجود نیست

برای تغییر فونت نوشتاری اینستاگرام، وبسایت IGfonts را به شما معرفی می کنیم. این وبسایت دارای تعداد زیادی از فونت های قابل پشتیبانی در اینستاگرام بوده و به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است.

چگونه فونت نوشتاری اینستاگرام را تغییر دهیم؟

برای استفاده از فونت های مختلف در اینستاگرام کافی است وارد وبسایت IGfonts شوید و در باکس اول، جمله و یا عبارت مورد نظر خود را تایپ کنید. بعد از این مرحله، باکس جدیدی ایجاد می شود که حاوی عبارت تایپ شده شما با فونت های مختلف است. بعد از نمایان شدن این باکس کافی است متن را کپی و سپس به بخش دلخواه خود در اینستاگرام وارد کنید. در این باکس می توان با کلیک روی گزینه Load more fonts فونت های بیشتری را بارگذاری کرد (چگونه با اینستاگرام تماس تصویری بگیریم؟).

فونت های موجود در این سرویس برای نوشتن کپشن پست ها، بیوگرافی صفحه و استوری ها قابل استفاده هستند. دقت داشته باشید در این وبسایت از زبان فارسی پشتیبانی نمی شود و شما باید از حرف های لاتین برای تغییر فونت استفاده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فضای مجازی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...