رژیم صهیونیستی:باید عملیات اطلاعاتی خودرا درعراق افزایش دهیم


رژیم صهیونیستی:باید عملیات اطلاعاتی خودرا درعراق افزایش دهیم

تهران - ایرنا - مدیریت اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در ارزیابی سالانه خود، چهارشنبه شب اعلام کرد: اسرائیل باید علاوه بر افزایش عملیات اطلاعاتی در داخل عراق، به اقداماتی عملی در این کشور دست بزند.

به گزارش پایگاه خبری «عرب 48» به نقل از رسانه های صهیونیستی، مدیریت اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (آمان) در این باره اعلام کرد که اقدام عملی تل آویو در داخل خاک عراق در صورتی است که نیروهای وابسته به ایران در این کشور منافع اسرائیل را تهدید کنند.
در گزارش این نهاد نظامی ادعا شده است: ایران روش استقرار نیروها و گروه های هم پیمان خود را تغییر داده است و از مناطق نزدیک به خاک اسرائیل در سمت شمال و شرق ان در خاک سوریه عقب نشینی کرده است.
در این گزارش امده است که ، «ایران به توافق هسته‌ای اش با غرب متعهد بوده است.»
این گزارش می افزاید: هرچند ایران محور چالش‌های امنیتی پیش روی اسرائیل در سال جاری است، اما امسال فرصتی تاریخی برای اعمال فشار بر تهران است.
مدیریت اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد: تحریم‌های آمریکا علیه ایران اثرات مطلوبی به جا گذاشته‌اند.
براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است: ایران شیوه برخورد با اعتراضات را به خوبی می داند و هرگونه «قیام علیه حکومت» را منتفی دانسته است.
آمان مدعی شد: سپاه تلاش دارد در سایه عدم پیشرفت در طرح استقرار نظامی اش در سوریه، فعالیت نظامی خود در عراق را افزایش دهد.
رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ایران تلاش دارد که گروه های موافق خود را در مرزهای غربی عراق مستقر کند و آنان را به موشک های میان برد و سلاح های مختلف تجهیز نماید، به گونه ای که می توانند اسرائیل را تهدید و همزمان نیز گذرگاه زمینی برای انتقال سلاح و نیروها به سوریه و لبنان را حفظ می کنند.
شبس**9363**1859

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!