بهنام بانی با دو سانس اجرا، اولین کنسرت پاپ سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر را در برج میلاد برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری موج، در اولین اجرای پاپ سی‌ و چهارمین جشنواره موسیقی فجر ، بهنام بانی در دو سانس در برج میلاد میزبان علاقمندان به موسیقی بود.

اولین سانس کنسرت بهنام بانی از ساعت 18 و 30 دقیقه و دومین سانس این کنسرت در ساعت 21 و 30 دقیقه شروع شد.

بهنام بانی برای این کنسرت ترک های متنوعی را در نظر گرفته بود که پس از اجرای اولین آها گفت: بعضی از کسانی که به کنسرت ما میان اینقدر جدی می شینن که انگار ما رفتیم کنسرت اونا! که با خنده و تشویق حضار همراه شد.

سپس این خواننده اقدام به خواندن قطعه دل نکنی کرد و پس از آن گفت: بعضیا تو یکی دو ترانه اول کنسرت ما بی دلیل مقاومت می کنند در مقابل خوشحال بودن، اما قطعه ای را می خونم که اونها هم بخندن و شاد باشن و سپس قطعه اخماتو واکن (دیوونه دیگه دارم هواتو / دلم آرومه با تو ... ) را اجرا کرد.

بهنام بانی در بخش دیگری از کنسرتش با آرزوی شادی بیشتر حضار گفت: آرزو می کنم که کمتر اخم کنید و بیشتر بخندید. خنده دل آدم ها را به هم نزدیک می کند، خودتان را برای هم نگیرید. اصلا هر کسی با چهره خندان جذاب‌تره.

سلام به همه پرنده ها

این خواننده بعد از اجرای قطعه ای دیگر گفت: سال گذشته وقتی کنسرتمون سولد آوت شد، همه گفتن همون خواننده که تو کنسرتاش می پره، بعد مد شد و همه تو برنامه‌هاشون می پریدن، چون فکر می کردن اینجوری میفروشن. حالا سلام می کنیم به همه پرنده‌ها و بعد قطعه بسمه (نرو هیشکی دیگه شبیه تو نیست....) را خواند.

تا دلتون می خواد فیلم بگیرید!

پس از آن بهنام بانی اعلام کرد که با تهیه فیلم و یا عکس و یا ارسال تصویر زنده از کنسرتش هیچ مشکلی ندارد! و البته این درخواست را هم داشت که در این کار رعایت انصاف و اعتدال بشود.

به جای بلیط وی آی پی گوشی موبایل می خریدین!

این خواننده پاپ بعد از آن، از همه حضار خواست که چراغ فلش موبایلشونو روشن کنن که صحنه زیبایی را بوجود آورد و تقریبا سالن به طور یکپارچه پر شد از موبایلهای روشن. گرچه بهنام بانی با اشاره به بخش هایی از سالن گفت: بخشی از سالن کچلی موبایل گرفته (خنده حضار) و افزود: ای دوستانی که بلیط وی آی پی کنسرت خریدید، کاش موبایل می خریدید و در بخش های معمولی با چراغ روشن می نشستید (خنده حضار)

بعد از این شوخی ها و همراهی حد اکثری تماشاگران کنسرت، باین قطعه عاشقم کرده (کاشکی بر گرده ...) را در فضایی رماتنتیک خواند.

برای رسیدن به اینجا سیزده سال زحمت کشیده ام

پس از آن بهنام بانی رو به هوادارنش گفت: سیزده سال پیش، یعنی سال 1384، در شاهرود دانشجو بودم و اولین کنسرتم را در آنجا برگزار کردم. از همان موقع هر روز فکر می کردم که مشهور می‌شوم اما نشد تا امروز، (تشویق حضار) حتما اگر روزی چیزی را می خواهیم اما خدا روز دیگری آن را به ما می دهد، بدون حکمت نیست. من قصد نصیحت ندارم و کوچکتر از آن هستم که بخواهم حرف های بزرگی بزنم، اما خواستم بگم اگر امروز اینجا هستم نتیجه سیزده سال تلاش و هزینه است. (تشویق پر شور حضار)

پس از این سخنان، وی در این بخش از کنسرتش قطعه صد سال را اجرا کرد. در لحظاتی از این اجرا او صحنه را ترک کرد و دوباره به روی سن بازگشت و به ادامه اجرایش پرداخت.

اولین اجرای جدیدترین قطعه در تهران

با اتمام این قطعه بهنام بانی به معرفی برخی از همکارانش پرداخت. سهراب ولد بیگی کارگردان هنری که تولید کلیپ های نمایش داده شده بر روی نمایشگر ها را به عهده داشت، علیرضا ثنایی نوازنده گیتار الکتریک، میلاد جوزی نوازنده گیتار بیس، علیرضا الیاسوند نوازنده گیتار نایلون و گیتار آکوستیک و هادی جداری نوازنده ساکسیفون از جمله این هنرمندان بودند.

این خواننده سپس بعد از معرفی مجتبی و محمد حاتم‌پور به عنوان مدیر برنامه‌هایش، به آهنگسازی که در سالهای اخیر با او همکاری دارد گفت: بعد از آشنایی من با حامد برادران اتفاقات خوب زیادی در زندگی برایم افتاده و ترک تویی انتخابم شانزدهمین قطعه مشترک ما است که نه روز پیش منتشر شد.

به نظر می رسد که او به این بهانه اشاره ای به تعداد قطعاتی که تا به حال خوانده داشت تا بر خلاف سال گذشته در مورد کمی آثار او سخنی به میان نیاید.

وی از حضار پرسید که چند نفر این ترانه را شنیده اند که تقریبا نیمی از سالن با آن آشنایی داشتند. وی سپس اقدام به اجرای آن قطعه کرد.

وی سپس علیرضا الیاس‌وند نوازنده گیتار باس را معرفی کرد و بعد گفت: اولین ترکی که با حامد برادران تولید کردم که علاقه خاص بود را برایتان می خوانم که امیدوارم خاطرات زیادی در این سه سال با آن ساخته باشید.

پس از این قطعه بهنام بانی هومن آزما نوازنده پیانو و کیبورد، احسان رنجور نوازنده ویولن، اکبر شهریاری نوازنده پرکاشن و صالح کیوان نوازنده درامز را معرفی کرد و از منوچهر حسنی مدیر اجرایی کنسرتهایی که در جشنواره فجر برگزار می شود نام برد و قدر دانی کرد.

ترک وای دل بی قرارم قطعه دیگری بود که بهنام بانی برای علاقمندانش اجرا کرد و البته گفت اگر انرژی سالن در پایان این قطعه به اندازه دلخواه نباشد کنسرت را با همان به پایان می برد.

قهر مرد سیبیلو!

پس از اجرای این قطعه بهنام بانی از سید میلاد حسینی به عنوان مدیر اجرایی برنامه ها، میثم خلفی مدیر روابط عمومی‌، امیر شفیعی میکاپ آرتیست، رضا نورانی عکاس و سازنده برخی از ویدئو کلیپ ها و مرتضی محمدی عکاسی که با او و گروهش همکاری می کنند نام برد و از حضار خواست تا با جیغ و سوت میزان انرژی شان را نشان دهند تا شاید او قطعه دیگری را به عنوان حسن ختام اجرا کند. در این لحظه که سالن مملو از هیجان حضار شده بود بهنام بانی به همراه برخی از نوازندگانش اقدام به ترک صحنه کردند. اما به ناگاه به سمت سالن برگشتن. بانی با خنده رو به حضار گفت: هیچ وقت یک مرد با این همه سیبیل قهر نمی کند!

وی قطعه عاشق و دربدرم را به عنوان ترک پایانی این کنسرت اجرا کرد.