رقص شیطان ترامپ و تروریست‌ها در یک شب/ مزدورانی که کعبه آمال آمریکا و عربستان شدند!


رئیس جمهور آمریکا در حالی ورشو را به مقر ضد ایرانی تبدیل کرد که گروه‌های تروریستی در خاش رقص شیطان کردند.

به گزارش شفاف، همزمان با ۲۲ بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا مجبور به یادگیری زبان شیرین فارسی شد و در توئیتی به همین زبان سعی کرد با مردم ایران از طریق فضای مجازی به طور مستقیم صحبت کند، این جمهوری خواه تندرو در توییت خود آورده بود:"۴۰ سال فساد.۴۰ سال سرکوب. ۴۰ سال ترور. رژیم ایران فقط چهل سال موجب شکست شده است. مردم ایران که مدتهاست در رنجند شایسته آینده روشن تری هستند". علاوه بر این دونالد ترامپ با هدف اینکه به توئیت فارسی خود جو بیشتری دهد، عکسی از حوادث دی ماه سال گذشته را نیز چاشنی نوشته خود کرد تا در کارش سنگ تمام گذاشته باشد و به اصطلاح جنگ روانی خود را به صورت تمام و کمال انجام دهد، اما استفاده از این عکس چندان به مزاق عکاس آن خوش نیامده بود و از چنین سوء استفاده ابراز ناخشنودی کرده و این عکاس در صفحه شخصی خود نوشته بود:"دیدن این عکس در توییت ترامپ، مصاحبه مطبوعاتی پمپئو و هر سیاستمدار آمریکایی، شرمندگی زیادی به همراه دارد".

اگر از دشمنان پای ثابت بگذریم که آمریکا را منجی تمام آرزو‌های خود می‌دانند، واکنش کاربران به توئیت فارسی دونالد ترامپ جالب بوده است.

"رقص شیطان ترامپ" و تروریست‌ها در یک شب/ مزدورانی که کعبه آمال آمریکا و عربستان شدند!"رقص شیطان ترامپ" و تروریست‌ها در یک شب/ مزدورانی که کعبه آمال آمریکا و عربستان شدند!"رقص شیطان ترامپ" و تروریست‌ها در یک شب/ مزدورانی که کعبه آمال آمریکا و عربستان شدند!

در این میان، وزیر امور خارجه کشورمان نیز در پاسخ به توئیت فارسی دونالد ترامپ نوشت:"چهل سال شکست در پذیرش اینکه ایرانی ها هرگز مطیع نخواهند شد. چهل سال شکست در تطبیق دادن سیاست آمریکا با واقعیت. چهل سال شکست در بی ثبات کردن ایران از طریق خونریزی و پول خرج کردن. پس از چهل سال انتخاب های اشتباه وقت آن رسیده است که دونالد ترامپ در سیاست شکست خورده آمریکا بازنگری کند". در کنار این بده بستان‌های توئیتری، جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا نیز از قافله عقب نماند و در صفحه شخصی خود نوشت: "جمهوری اسلامی چهل سال شکست بوده است. اکنون انتخاب با رژیم ایران است تا رفتارش را عوض کند و نهایتا انتخاب با مردم ایران است تا مسیر کشورشان را تعیین کنند". این اظهارات جان بولتون به قدری دور از ذهن بود که بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ترجیح داد، بگوید او به یک توهم مزمن علیه ایران دچار است و به رغم تخیلات خود ساخته و القائات دوستان تروریستش، رویاهایش در مراسم راهپیمایی چهل سالگی انقلاب اسلامی بر باد رفته است.

از جنگ روانی در فضای مجازی تا بست نشینی در خیابان‌های ورشو !

تلاش آمریکا برای تحت تاثیر قرار دادن چهل سالگی انقلاب تنها به توئیت بازی‌ها و لفاظی‌های بی اساس منتهی نشده و آنها برای اینکه دشمنی خود را بیش از پیش علیه دولت و ملت ایران نشان دهند، نشستی به همراهی منافقین در ورشو ترتیب دادند تا مریم رجوی به همراه "رودی جولیانی" تابلوی آخرین شام را در لهستان به تصویر بکشند. تقریبا یک ماه پیش و با آغاز دوره گردی های مایک پمپئو در منطقه ترتیبات این نشست در لهستان فراهم شد و از بسیاری از کشورهای منطقه ای و غیر منطقه ای برای حضور در آن دعوت به عمل آمد؛ طبق گفته ها و اخبار محور اصلی این نشست نیز ایران و صلح در خاورمیانه بوده است. روز چهارشنبه یعنی روز گذشته اولین دور این نشست در لهستان در حالی برگزار شد که وزیران امورخارجه فرانسه و آلمان در آن شرکت نداشتند و پیش از آن نیز فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اروپا حضور در این نشست را لغو کرده و مولود چاووش اوغلو نیز حضور در این نشست را نپذیرفته بود.

علاوه بر این وزیر امور خارجه لهستان با ابراز تاسف از حضور نیافتن روسیه در نشست ورشو گفته بود که بدون حضور مسکو، نمی توان به موفقیت این نشست امیدوار بود. این در حالی است که پیش از این وزیر امور خارجه و سایر مقامات کشورمان نشست ورشو را برگزار نشده شکست خورده دانسته بودند و سفیر کشورمان در لبنان از مرده به دنیا آمدن دستاوردها ی این نشست گفت.

این نشست در حالی به همت عربستان سعودی و برخی کشورهای عربی با هدف چاره اندیشی برای صلح خاورمیانه! در لهستان ترتیب داده شد که شاید اگر ورزی کسی بخواهد معنای تناقض و پارادوکس را بفهمد مثال نشست ورشو یک نمونه عینی و ملموسی است. آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی در کنار ادعاهایی نظیر مبارزه با تروریسم و صلح غیر هماهنگ ترین واژه‌هایی هستند که می توانند در کنار هم قرار بگیرند. عربستان سعودی در حالی سنگ صلح در خاورمیانه را به سینه می زند که چهارسال یمن را به خاک خون کشیده است و از سوی دیگر پدر و مادر معنوی و مادی تمام تروریست‌ها از القاعده گرفته تا داعش محسوب می‌شود.

"رقص شیطان ترامپ" و تروریست‌ها در یک شب/ مزدورانی که کعبه آمال آمریکا و عربستان شدند!

طبق روال دلقک جهان سیاست یعنی بنیامین نتانیاهو با ابراز شور و شعف از دورهمی ورشو، با تکرار گزافه‌گویی‌های خود علیه ایران پیش از حضور در این نشست مدعی شده بود: "ایران در چهلمین سالگرد انقلاب خود ما را تهدید می‌کند. آنها تهدید کردند که تل‌آویو و حیفا را نابود می‌کنند و من گفتم که موفق نخواهند شد، اما اگر سعی به اجرای آن کنند، تکرار می‌کنم آخرین سالگرد انقلابی خواهد بود که این حکومت جشن می‌گیرد". علاوه بر این شومن سیاسی صهیونیست‌ها در ادامه افاضات خود گفته بود: "اجرای این نشست که در آن اسرائیل، ایالات متحده آمریکا و کشورهای دیگر از منطقه و جهان در یک مکان گردهم آمده و در مورد یک موضوع، که مهم‌ترین مسئله در امنیت ملی ما است، بحث و گفت‌گو می‌کنند، دست‌آورد بسیار بزرگی است". وی همچنین از ابتکار آمریکا در برگزاری این نشست تشکر و قدردانی کرده بود. ریاض، واشنگتن و تل آویو را می توان مثلث برموداری صلح و امنیت خاورمیانه دانست، هر سه اینها به خوبی می دانند که جنگ‌های سوریه، افغانستان و عراق مولود نامبارک همکاری آنهاست.

تروریست‌هایی که کعبه آمال بن سلمان و ترامپ شدند!

تمام دست و پا زدن‌های مثلث شوم و نامبارک خاورمیانه ناشی از زخمی است که چهل سال پیش از انقلاب اسلامی خورد؛ عربستان سعودی، آمریکا و رژیم صهیونیستی کاملا نسبت به خطرات انقلاب ایران علیه منافعشان آگاه هستند چراکه پادشاه شنزارهای صحرای عربستان به خوبی می‌داند یک خط از درس انقلاب اسلامی ایران جام زهری برای پادشاهی سعودی است و به نوعی شیشه عمر آنها را در معرض خطر قرار خواهد داد، لذا تمام تلاش خود را می‌کند تا جایی که ممکن است خفقان را بر جامعه تحمیل کند و شیعیان را به قلع و قمع بکشد، از سوی دیگر رژیم صهیونیستی شاید در این چهل سال یک خواب آرام را نداشته و می داند که ایران مهم ترین و بزرگترین حامی فلسطینان برای بازگشت به خانه است. تکلیف آمریکا هم در این باره کاملا مشخص و مبرهن است از هر آنچه مربوط به طعم تحقیر و بی آبرویی بوده در این چهل سال از جانب انقلاب اسلامی چشیده است، لذا زخم چهل ساله انقلاب اسلامی به قدری عمیق بوده است که حالا آنها را دست به دامن تروریست‌ها کرده است.

"رقص شیطان ترامپ" و تروریست‌ها در یک شب/ مزدورانی که کعبه آمال آمریکا و عربستان شدند!

این دشمنان به یک نشست و تبلیغات گسترده آن راضی نشدند و در سوی دیگر دوستان و هم سفره های تروریست خود را به جان مدافعان مرزهای انداختند. درست در شبی که این نشست در ورشو برگزار شد و منافقین به رقص و پایکوبی پرداختند، گروهی از تروریست ها موسوم به جیش الظلم اتوبوس حامل پاسداران مدافع مرزها را در استان سیستان و بلوچستان مورد حمله انتحاری قرار دادند که در پی آن جمعی از عزیران سپاه پاسداران به شهادت رسیدند و گروهی نیز زخمی شدند. اگر پازل‌های این ماجرا را کنار هم بگذاریم، خواهیم دید همزمانی این حوادث اتفاقی نیست و به نظر می‌رسد کار آمریکا و عربستان برای ترمیم این زخم چهل ساله به جاهای باریک کشیده و آنها ناتوان تر از هر زمان دیگری دست به دامان ترویست هایی شده‌اند که آمریکا روزی به بهانه مبارزه با آنها افغانستان و عراق را قرق کرد. همان طور که وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: "اینکه ایران درست در همان روز برگزاری سیرک ورشو هدف حمله تروریستی قرار می‌گیرد، تصادفی است؟ به خصوص وقتی که همتایان همان‌ تروریست‌ها از خیابان‌های ورشو برای آن جشن به پا می‌کنند و با ربات‌های توئیتر از آن حمایت می‌کنند. ظاهراً آمریکا همیشه اشتباهات یکسانی مرتکب می‌شود، اما انتظار دارد نتایج متفاوتی دریافت کند".

اما باید از خودمان بپرسیم این انقلاب چه داشته و دارد که دشمن از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و به هر طریقی که شده می خواهد زهرش بر سر این مردم و سرزمین بریزد. هر چه هست رقص شیطان ترامپ و تروریست‌ها در چهل سالگی انقلاب اسلامی نشان می دهد زخم کاری تر از اینهاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان