سه پروژه درمانی در شادگان به بهره برداری رسید


سه پروژه درمانی در شادگان به بهره برداری رسید

آبادان _ ایرنا _سه طرح بهداشتی و پزشکی در شهرستان شادگان روز پنج شنبه با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا مرکز اورژانس خور دورق یکی از این سه طرح بود که با اعتباری بالغ بر20 میلیارد ریال از اعتبارات وزارت بهداشت و با 400 متر مربع مساحت و 125 متر زیربنا ساخته شده است.
ساختمان شبکه بهداشت و درمان شادگان با یک هزار مترمربع زیر بنا و صرف 35 میلیارد ریال هزینه و اورژانس شهری با 200 متر مربع زیربنا و یک میلیارد و 900 میلیون ریال هزینه، دو طرح دیگر افتتاح شده در سفر امروز وزیر بهداشت هستند .
اعتبار مورد نیاز برای تجهیز و ساخت و نوسازی اورژانس شهری شادگان ازمحل درآمد دانشکده علوم پزشکی آبادان و طرح تحول سلامت تامین شده است.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان در زمان جنگ تحمیلی ساخته شده و اکنون دیگر کارایی لازم را ندارد.
حجت الاسلام مجید ناصری نژاد گفت: کمبود پزشک متخصص برای مردم منطقه مشکل ساز است و اغلب موجب مراجعه یا اعزام بیماران به مرکز استان می شود .
وی خواستار تسریع در ساخت بیمارستان 220 تختخوابی شادگان شد.
وزیر بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی نیز گفت: تلاش می کنیم حداقل ها را برای مردم ولایت مدار منطقه فراهم کنیم.
سعید نمکی گفت : طرح ساخت بیمارستان جدید در شادگان به طور جدی در دستور کار قرار می گیرد.
سه پروژه خدمات درمانی در ماهشهر و بندر امام شامل طبقه دوم ساختمان مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس 115 و طبقه اول ساختمان مرکز خدمات جامع شماره یک شهرستان ماهشهر و همچنین بخش اورژانس بیمارستان راه زینب بندر امام روز پنجشنبه با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان به بهره برداری رسید.
شادگان در ۷۰ کیلومتری اهواز قرار دارد و ۱۲۰ هزار نفر جمعیت درآن زندگی می کنند.
7100/3015

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»