صحنه دلهره‌آوری که وسوسه سلفی گرفتن با فیل رقم زد! +فیلم


صحنه دلهره‌آوری که وسوسه سلفی گرفتن با فیل رقم زد! +فیلم

دختر جوان تایلندی که قصد سلفی گرفتن با یک فیل داشت، برای دقایقی مرگ را در مقابل چشمانش مشاهده کرد.

صحنه دلهره‌آوری که وسوسه سلفی گرفتن با فیل رقم زد! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دختری که قصد داشت با یک فیل در یک فستیوال محلی در تایلند سلفی بگیرد، در اثر حمله غافلگیرکننده این حیوان تا آستانه مرگ پیش رفت. این اتفاق هنگامی رخ داد که «نیچانات مانوچام» ۱۹ ساله پس از آنکه این فیل خرطوم خود را به دور بدن او پیچید، این دختر مجبور شد از عاج فیل آویزان شود. در حالی که این دختر لحظاتی به همین شکل در هوا آویزان مانده بود، فیل به یک چادر حمله‌ور شد و صحنه‌ای وحشتناک را رقم زد.

در ویدئویی که با دوربین تلفن همراه و توسط یکی از شاهدان عینی تهیه شده است، لحظه وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. این ویدئو این دختر نوجوان را که در موقعیتی خطرناک قرار گرفته و در حال دسته و پنجه با مرگ است به تصویر می‌کشد. این ویدئو مردم محلی را نشان می‌دهد که با دیدن این صحنه وحشتناک سعی می‌کنند جان دختر را نجات دهند. سرانجام پس از حدود ۲ دقیقه این فیل خرطوم خود را از دور بدن دختر آزاد کرد و او با رها کردن عاج فیل روی زمین افتاد و از این حادثه وحشتناک جان سالم به‌در برد.

نیچانات به طور معجزه‌آسایی از این حادثه وحشتناک در حالی که تنها از ناحیه بازو دچار جراحت خفیف شده بود، جان سالم به‌در برد. این دختر جوان به دلیل ایجاد اخلال در این فستیوال از مسئولان برگزاری و افراد محلی عذرخواهی کرد.

او در این باره گفت: «من عاشق فیل‌ها هستم. به همین دلیل نزدیک به یک فیل ایستادم و قصد داشتم یک عکس سلفی بگیرم. ناگهان این فیل خرطوم خود را به دور بدنم پیچاند و مرا از زمین بلند کرد. نمی‌دانستم چکار باید انجام دهم، فقط عاج‌های فیل را که نزدیکترین چیز به من بود گرفتم و در هوا آویزان شدم. در حالی که من در هوا آویزان بودم فیل میز‌ها را شکست و به یک چادر حمله کرد. من واقعاً ترسیده بودم. کمک مردم بود که موجب آرام شدن فیل شد و من توانستم از این حادثه جان سالم به در ببرم.«

گفتنی است؛ این حادثه در یک فستیوال محلی در استان «سورین» در شمال شرقی تایلند رخ داد.

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که فیل عصبانی رقم زد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403