دوران سربازی فرصت مناسب برای کسب تجربه نسل جوان است


دوران سربازی فرصت مناسب برای کسب تجربه نسل جوان است

امیر هادیان با بیان اینکه سربازان نقش اصلی در ارتقاء قدرت دفاعی کشور دارند، گفت: دوران سربازی فرصت مناسب برای کسب تجربه نسل جوان است که می تواند در آینده برای آنها در جامعه مفید باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، امیر «مهدی هادیان» در حاشیه یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) گفت، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار ان را دارد که میزبان یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) باشد، این جشنواره با تدبیر ستاد کل نیروهای مسلح هر ساله برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش افزود: این جشنواره با هدف تکریم جایگاه مقدس سربازی و امر مقدس سربازی است. این جشنواره در ۱۰ محور برای انتخاب سربازان نمونه برگزار شد.


وی اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است نام جشنواره به چهل سال استمرار و مهارت اموزی مزین شده است.


وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در استفاده مفید سربازان و نیروهای مسلح از امر سربازی خاطر نشان کرد: بر اساس منویات رهبر انقلاب در راستای مهارت آموزی و اشنا شدن به ارزشهای انقلاب و آموزش های مفید برای انها و نقش این مهم در اینده سربازان توجه شده است.


امیر هادیان گفت: این جشنواره به صورت مجزا در یگان های نیرو برگزار شده و امروز منتخبین نیروی هوایی به عنوان الگو در سطح ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی معرفی می شوند.


وی گفت: این جشنواره نشان می دهد که جوانان در دوران سربازی در بستری که در نیروهای مسلح فراهم است می توانند استعدادهای خود را به بروز و ظهور برسانند.


امیر هادیان با بیان اینکه سربازان در ارتقأ نیروی دفاعی نیروهای مسلح نقش اصلی را ایفا می کنند، خاطر نشان کرد: جوانانی که سربازی نیامدند بدانند که دوران سربازی فضای بسیار خوبی برای کسب تجربه است که بعد از پایان دوران سربازی برای انها مفید است./

پایان پیام/34

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس