تسلیت جامعه روحانیت شیراز در پی به شهادت رسیدن پاسداران انقلاب


تسلیت جامعه روحانیت شیراز در پی به شهادت رسیدن پاسداران انقلاب

گروه اجتماعی ـ جامعه روحانیت شیراز طی پیامی، به شهادت رسیدن جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی را در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان تسلیت گفت.

تسلیت جامعه روحانیت شیراز در پی به شهادت رسیدن پاسداران انقلاب

به گزارش ایکنا از فارس، در پی به شهادت رسیدن جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی سیستان و بلوچستان، جامعه روحانیت شیراز پیام تسلیتی صادر کرد.
در این پیام آمده است:
«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ»
در ایام چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر طاغوت و طاغوتیان مجددا ماهیت پلید دشمنان این آب و خاک آشکار شد و جنایت خونین تروریست‌ها باعث شهادت تعدادی از پاسداران و حافظان همیشه سرافراز میهن اسلامی گشت.
پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این مرز و بوم هنوز از بی اثر بودن اقدامات تروریستی شان درس نگرفته‌اند و نمیدانند که آرزوی جوانان این سرزمین شهادت و شهادت‌طلبی است و متوجه نیستند که مردم ایران اسلامی بر پیمانی که با خون سرخ جوانانشان برای حفظ انقلاب اسلامی بسته‌اند پایبند بوده و هستند و هیچ‌گاه آن‌ها را از آرمان‌ها و اهدافشان که نابودی رژیم غاصب، جعلی و کودک‌کش اسرائیل، آمریکای جنایتکار، دولت‌های مرتجع منطقه و اذناب داخلیشان بوده دور نخواهد کرد.
جامعه روحانیت شـیراز ضمن تسلیت به بازماندگان معزز و معظم شـهدا و ابراز همدردی با آنان، از خدواند متعال برای این عزیزان صبر و اجر و برای مجروحین عزیز نیز بهبودی کامل را مسـئلت می‌نماید و از نیـروی‌های نظامی و امنیتی انتظار دارد همچون گذشته در برخورد با دشمنانی که اقتدار سرزمین اسلامی‌مان را هدف گرفته‌ و در رسیدن به آن حد و مرزی نمی‌شناسند با پاسخی قاطع انتقام خون مظلومین این حادثه دردناک را از دشمنان نظام اسلامی در هر نقطه از این کره خاکی بگیرند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403