کنسول نینتندو سوئیچ نزدیک به 2 هزار بازی فعال دارد!


کنسول نینتندو سوئیچ نزدیک به 2 هزار بازی فعال دارد!

شرکت نینتندو لیستی از بازی‌های سوئیچ منتشر کرد که بر طبق آن تاکنون بیش از 1800 بازی برای این کنسول تولید شده است.

کنسول نینتندو سوئیچ نزدیک به 2 هزار بازی فعال دارد!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنوز ۲ سال نیست که کنسول بازی نینتندو سوئیچ - Nintendo Switch وارد دنیای گیمینگ شده اما در همین مدت کم حدود ۲۰۰۰ بازی برای آن تولید شده‌ که این عدد واقعاً شگفت‌آور است.

نینتندو لیست کاملی از تمامی نسخه‌های بازی این کنسول که در سراسر ژاپن، اروپا و آمریکای شمالی هستند، منتشر کرده است. طبق این لیست در حال حاضر بیش از ۱۸۰۰ نسخه بازی منحصر به فرد برای کنسول نینتندو سوئیچ وجود دارد. به طور دقیق‌تر ۱۸۶۸ عدد بازی برای این کنسول جذاب منتشر شده است. این کنسول به طرز شگفت‌انگیزی به عدد ۲۰۰۰ بازی نزدیک شده است.

از این عدد ۱۷۰۲ مورد در آمریکای شمالی، ۱۶۸۹ مورد در اروپا و ۱۰۴۳ در ژاپن منتشر شده است. ۱۸۲ بازی نیز از اول سال نو میلادی تا به اکنون برای این کنسول منتشر شده است. این یعنی هر روز ۴ بازی برای نینتندو سوئیچ عرضه شده است. این عدد واقعاً شگفت‌انگیز است. به جرأت می‌توان گفت هنوز هیچ کنسولی نتوانسته به این رکورد برسد. طرفداران این کنسول تنوع زیادی برای انتخاب بازی مورد علاقه خود دارند، به همین دلیل نیز می‌توانند مدت زمان زیادی خود را سرگرم نگه دارند.

با این سرعتی که سوئیچ در حال پیشروی است، این کنسول به زودی وسیع‌ترین کلکسیون بازی را در بین کنسول‌های دیگر نینتندو خواهد داشت. به خصوص حالا که عطش سازندگان بازی برای تولید عناوین مختلف برای این کنسول زیاد شده است. بیشتر محبوبیت نینتندو مدیون ساخت بازی سوپر ماریو است که برای بسیاری از ما حتی نام آن نیز نوستالژی است. همچنین جالب است بدانید که نینتندو یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های بازی سازی دنیا است.

بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد

انتهای پیام/

تعداد بازی‌های کنسول نینتندو سوئیچ به بیش از ۱۸۰۰ مورد رسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا +تصاویر