فرهنگ غلط قوم گرایی در کهگیلویه از بین رفته است


فرهنگ غلط قوم گرایی در کهگیلویه از بین رفته است

یاسوج - ایرنا - نماینده مردم شهرستانهای کهگیلیویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی اگرچه قومیت گرایی در این استان را یک معضل دانست اما تاکید که در شهرستان های حوزه انتخابیه وی فرهنگ غلط قوم گرایی فروکش کرده و بدون هیچ گونه نگاه قومی و سیاسی به مردم خدمت ارائه می شود.

عدل هاشمی پور عصر پنجشنبه در آیین کلنگ زنی مدرسه 6کلاسه روستای صنوگان کهگیلویه اظهار داشت: قوم گرایی در نظام جمهوری اسلامی معنا ندارد و مسئولان باید با ارائه خدمات برابر به همه مناطق این دیدگاه نادرست را تغییر دهند.
وی بر همکاری مردم و مسئولان برای اجرای طرح های عمرانی تاکید کرد و افزود: نظارت، کیفیت و زمان اجرای طرح ها باید در اولویت کاری متولیان باشد.
هاشمی پور با اشاره به اینکه کلنگ زنی برخی از طرح های عمرانی در کهگیلویه به 20 سال گذشته می رسد بیان کرد: تا زمانی که این طرح ها تعیین تکلیف و به بهره برداری نرسند طرح جدیدی در کهگلیویه کلنگ زنی نخواهد شد.
وی طرح ابرسانی به حومه غربی دهدشت را یکی از طرح های مهم کشاورزی استان دانست و گفت: آبرسانی به زمین‌های کشاورزی سوق، چنگلوا و بوا آغاز شده است.
هاشمی پور پیش‌بینی کرد تا نیمه دوم سال آینده یک خط لوله آب کشاورزی به دشت سوق برسد.
پروژه آبرسانی دهدشت غربی که برای آبیاری بیش از پنج هزار هکتار از ارضی کشاورزی این شهرستان پیش بینی شده است، 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
عملیات اجرایی طرح آبرسانی حومه غربی از سال 89 آغاز شده است.
تأمین منابع مالی از مهم‌ترین مشکل اجرایی این طرح است.
شهرستان کهگیلویه بیش از 50 هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد که درصد کمی از این اراضی آبی است.
7531/1662

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج