امنیت اقتصادی نعمتی بزرگ برای کشور است


امنیت اقتصادی نعمتی بزرگ برای کشور است

حسین پیرموذن گفت: امنیت اقتصادی کنونی در کشور ایران یک نعمت بزرگ در شرایط کنونی با وجود تحریم‌های اقتصادی است که نشان از قدرت ایران در حوزه اقتصادی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حسین پیرموذن در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل که در سالن همایش اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد اظهار کرد: امنیت اقتصادی کنونی در کشور ایران یک نعمت بزرگ در شرایط کنونی با وجود تحریم‌های اقتصادی است که نشان از قدرت ایران در حوزه اقتصادی دارد.

وی افزود: گرچه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با اعمال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی در صدد تضعیف قدرت ایران در منطقه و حوزه بین‌المللی هستند اما امروزه با تلاش مسؤولان و همت مردم نقشه‌های دشمنان یکی پس از دیگری از بین می‌رود و اکنون شاهد یک امنیت اقتصادی مناسب در کشور هستیم.

امنیت اقتصادی نعمتی بزرگ برای کشور است

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل عنوان کرد: این امنیت اقتصادی پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش مضاعف دستگاه‌های اجرایی، فعالان بخش خصوصی و نیز همراهی مردم فهیم ایران به دست آمده که حتی مورد تمجید سایر کشورها نیز قرار می‌گیرد و دشمنان کشور نیز به این موضوع اقرار دارند.

پیرمؤذن گفت: متأسفانه برخی سوء مدیریت‌ها در داخل کشور وجود دارد و بخشنامه‌های شبانه برخی مدیران دولتی باعث بروز مشکلاتی برای بخش خصوصی شده است، اما فعالان بخش خصوصی و مسؤولان استان اردبیل با همت بالا برنامه‌های مناسبی را برای توسعه صنعت استان داشته‌اند با این حال امروز شاهد هستیم وضعیت حوزه صنعت استان اردبیل نسبت به وضعیت کشوری در جایگاه مناسبی قرار دارد.

در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، از زحمات سید حامد عاملی رئیس پیشین این سازمان تجلیل به عمل آمد و رامین صادقی به عنوان سرپرست جدید سازمان صمت اردبیل معرفی شد.

پیرموذن هم چنین با اشاره به عملکرد ١٦ساله سیدحامد عاملی افزود: وی یکی از همراه ترین مدیران استانی با فعالان بخش خصوصی بود و در جهت پیگیری مطالبات فعالان بخش خصوصی فعالیت شبانه روزی داشت.

۴۶

کد خبر 1232049

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید