آهنگ جدید رضا یزدانی با نام عشقه را دانلود کنید


آهنگ جدید رضا یزدانی با نام عشقه را دانلود کنید

رضا یزدانی، تازه ترین اثر خود را در قالب تک آهنگی تحت عنوان «قرمز» تقدیم مخاطبان می کند که این اثر، بر ترانه ای از میثم یوسفی به اجرا در آمده و آهنگسازی آن را امید جامع بر عهده داشته است. نوشته آهنگ جدید رضا یزدانی با نام عشقه را دانلود کنید اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

آهنگ جدید رضا یزدانی با نام عشقه را دانلود کنیدآهنگ جدید رضا یزدانی با نام عشقه را دانلود کنیدقطعه قرمز با صدای رضا یزدانی

تک آهنگ «قرمز» به آهنگسازی امید جامع و خوانندگی رضا یزدانی، پس از دریافت مجوز دفتر موسیقی ارشاد، منتشر شده ودر دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، رضا یزدانی، تازه ترین اثر خود را در قالب تک آهنگی تحت عنوان «قرمز» تقدیم مخاطبان می کند که این اثر، بر ترانه ای از میثم یوسفی به اجرا در آمده و آهنگسازی آن را امید جامع بر عهده داشته است. رامین عبدالهی تنظیم کننده اثر بوده و علی اوجی، تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است.

با صدای رضا یزدانی پیش از این، تک آهنگ های دیگری چون «من باید زنگ بزنم»، «سوفی و دیوانه»، «نگفتمت» و … به انتشار رسیده است.

شایان ذکر است که تک اهنگ «قرمز» به اهنگسازی امید جامع و خوانندگی رضا یزدانی، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

دانلود تک آهنگ «قرمز»

آنلاین بشنوید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش