اسپالتی: هندانوویچ پتانسیل بیشتری نسبت به ایکاردی برای کاپیتانی اینتر دارد/ کارمان را خوب انجام دادیم


اسپالتی: هندانوویچ پتانسیل بیشتری نسبت به ایکاردی برای کاپیتانی اینتر دارد/ کارمان را خوب انجام دادیم
لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم فوتبال اینتر می‌گوید هندانوویچ بازیکنی باتجربه‌تر و باپتانسیل‌تر نسبت به ایکاردی برای کاپیتانی تیم است.

به گزارش تسنیم، لوچانو اسپالتی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در دور رفت از مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا به لطف گلی که لائوتارو مارتینز در دقیقه ۳۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، با نتیجه یک بر صفر میزبان خود، راپید وین اتریش را از پیش‌رو برداشت، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: نتیجه و عملکرد تیم هر دو مهم بودند. ما می‌توانستیم بهتر از این هم عمل کنیم اما مقابل تیمی بازی کردیم که در حمله قدرتمند و سازمان‌یافته بود.

وی ادامه داد: چمن زمین بازی کمی چسبنده به نظرم آمد و همین باعث خستگی بازیکنان شد و این چیزی بود که بازیکنانم به من گفتند. این روی پاس دادن ما تأثیر گذاشت، اما با این وجود کارمان را خوب انجام دادیم. ما همیشه وقتی کارمان روی کاغذ آسان به نظر می‌رسد، به دردسر می‌افتیم، از این‌رو باید در بازی برگشت در ایتالیا محتاط باشیم. برای راپید وین چیزی تغییر نخواهد کرد چون آنها در بازی برگشت هم هجومی بازی خواهند کرد.

سرمربی اینتر در خصوص مهاجم آرژانتینی‌اش که بازوبند کاپیتانی اخیراً از او گرفته شد و در این بازی هم در ترکیب نراتزوی نبود، خاطرنشان کرد: تا به این لحظه مشکلی نیست که من نگرانش باشم اما باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. به نظرم ایکاردی با رفتاری حرفه‌ای نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان خواهد داد. همانطور که ما برای گرفتن این تصمیم کار سختی داشتیم، مائورو هم کار سختی برای دریافت این خبر داشت. با این حال ما به کارمان ادامه می‌دهیم و چیزی عوض نمی‌شود.

اسپالتی درباره سپردن بازوبند کاپیتانی به دروازه‌بان اسلوونیایی‌اش نیز یادآورد شد: هندانوویچ پیش از این هم کاپیتان اینتر بوده است، حتی زمانی که ایکاردی در ترکیب تیم بود. ما به خوبی از سمیر شناخت داریم و می‌دانیم که او چقدر حرفه‌ای است. هندانوویچ می‌داند که چطور ارزش‌های درست را چه در حرف و در چه در عمل به هم‌تیمی‌هایش منتقل کند. سمیر در رختکن تیم مورد استقبال بازیکنان دیگر است، ویژگی که ایکاردی هم در برخی جنبه‌ها داشت. از حیث شخصیت هندانوویچ بازیکنی باتجربه‌تر و باپتانسیل بیشتر نسبت به ایکاردی برای کاپیتانی تیم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا