سامانه بارشی تا روز شنبه در استان بوشهر فعال است


سامانه بارشی تا روز شنبه در استان بوشهر فعال است

پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: مطابق انتظار با نفوذ تدریجی سامانه بارشی، افزون بر افزایش پوشش ابر در آسمان استان، بارش پراکنده باران در برخی...

پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: مطابق انتظار با نفوذ تدریجی سامانه بارشی، افزون بر افزایش پوشش ابر در آسمان استان، بارش پراکنده باران در برخی نقاط آغاز شده است.
وی یادآورشد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد بارش باران به تدریج طی امروز تقویت و با شدت بیشتر گاهی بصورت رگبار باران همراه با رعد و برق در ساعاتی از وقت امروز و فردا ادامه می یابد.
مساعدی تصریح کرد: همچنین طی این مدت به سبب وزش باد قابل ملاحظه جنوبی بر روی خلیج فارس، سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم پیش بینی می شود.
وی گفت: پیش بینی می شود با خروج تدریجی سامانه بارشی از اواخر وقت فردا جهت وزش باد بر روی دریا شمالی شده و با افزایش سرعت آن، سواحل استان در روز یکشنبه مواج و متلاطم شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد پیش بینی شده است.
مساعدی افزود: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 12 تا 36 کیلومتر در ساعت گاهی تا 44 کیلومتر در ساعت و در هنگام وزش تندباد بیش از 50 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.
وی گفت: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان 90 تا 180 سانتیمتر و در سواحل جنوبی 60 تا 120 گاهی تا 150 سانتیمتر پیش بینی شده است.
وی گفت: فردا در بندر بوشهر جزر دریا ساعت 24 :00 دقیقه بامداد و مد دریا در ساعت 07:22خواهد بود.
7212/6045
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا