45 مدل پاف دوست داشتنی در دکوراسیون منزل


45 مدل پاف دوست داشتنی در دکوراسیون منزل

پاف در دکوراسیون داخلی در واقع همان میز یا صندلی های پارچه ای می باشد که شکل های مختلفی از قبیل مستطیل، مربع و دایره دارد این

پاف در دکوراسیون داخلی در واقع همان میز یا صندلی های پارچه ای می باشد که شکل های مختلفی از قبیل مستطیل، مربع و دایره دارد این مبلمان کوچک می تواند در دکوراسیون منزل به سبک های مختلف مورد استفاده قرار گیرد و در فرم های محکمتر با قرار دادن شیشه روی آن می توان از آن به عنوان میز استفاده کرد از دیگر کاربردهای آن استفاده به عنوان زیر پایی جهت دراز کردن پا روی آن در حالت ریلکس و فرم های مستحکم تر و بزرگتر آن بعنوان نشیمن استفاده نمود.

پاف ها معمولا بدون پشتی و دسته هستند و ارتفاع کوتاهی دارند بسته به سبک کاربردی برای دکوراسیون می توانند از متریال ها و مدل های مختلف تشکیل شوند برای مثال نمونه های کاربردی آن با طرح های صندوقی امکان ایجاد فضایی برای ذخیره سازی را نیز مهیا می سازد و یا در مقابل برخی از آنها نیز فقط جنبه تزئینی دارد مانند پاف های گره ای که امروزه از ترندهای رایج در دکوراسیون محسوب می شوند.

این مبلمان کوچک و کاربردی به آرامش و گرمابخشی به دکوراسیون کمک کرده و با ایجاد نقطه کانونی منحصر به فرد در حوزه های مختلف منزل می تواند گوشه ای دنج و منحصر به شما در منزل ایجاد نماید.

پاف ها با هزینه کم می توانند رنگ و الگوهای مختلف را به دکوراسیون وارد کنند و به هارمونی و تعادل بخشیدن رنگ ها، بافت ها و سایر اجزای دکوراسیون کمک کنند در ادامه با نمونه هایی الهام بخش از پاف ها در مدل های مختلف با دکوبوم همراه باشید….

#gallery-3 { margin: auto; } #gallery-3 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-3 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-3 .gallery-caption { margin-left: 0; }

تحریریه دکوبوم

منبع:home-designing

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته برای پنجشنبه اموات