استفاده از مار‌های سمی در بازجویی از سارق+ عکس


یک مأمور پلیس با استفاده از چند مار، یک مرد جوان را وادار به اعتراف کرد.

به گزارش شریان نیوز، یک مأمور پلیس در حالی که می‌خندد، با استفاده از چند مار تلاش کرد یک مرد جوان را وادار به اعتراف کند. در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است، چند مار که به دور گردن متهم حلقه زده‌اند، دیده می‌شوند. در حالی که متهم از شدت ترس فریاد می‌زند، سعی می‌کند با بستن چشمانش این صحنه وحشتناک را مشاهده نکند. در این ویدئو صدای یک مرد که احتمالاً مأمور پلیس است، شنیده می‌شود که از متهم می‌خواهد تا چشمانش را باز کند و او را تهدید به قرار دادن سر مار در دهان و انداختن مار‌ها به داخل شلوارش می‌کند.

استفاده از مار‌های سمی  در بازجویی از سارق+ عکس

این ویدئو متهم را نشان می‌دهد در حالی که روی زمین به دور خود می‌پیچد و مأمور پلیس از او سوال می‌کند: «چندمین بار است که اقدام به سرقت تلفن همراه می‌کند؟» این متهم سپس جواب می‌دهد: فقط دو بار.

پس از انتشار این ویدئو پلیس محلی پاپوا گینه مجبور به عذرخواهی شد و اعلام کرد به عمل غیرقانونی مأمور پلیس رسیدگی خواهد کرد. در این بیانیه «تونی آنادا»، رئیس پلیس محلی ضمن عذرخواهی گفت: «این مأمور بازجو وظیفه خود را به صورت حرفه‌ای انجام نداد.»

آنادا افزود: این مأمور با میل و سلیقه شخصی خود تلاش کرد تا از این متهم اعتراف بگیرد که اگرچه مار‌ها غیرسمی و اهلی بودند، اما این روش روشی نادرست و غیراصولی قلمداد می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق