سقف بودجه هیچ تغییری نمی‌کند/مصوبات کمیسیون تلفیق عینا تصویب می‌شود


سقف بودجه هیچ تغییری نمی‌کند/مصوبات کمیسیون تلفیق عینا تصویب می‌شود

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: با توجه به صحبت هایی که وزیران دولت و نمایندگان مجلس تاکنون انجام داده اند، به نظر می رسد سقف بودجه هیچ تغییری نکند و مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس عینا تصویب شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، به نشست غیرعلنی امروز صبح مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: در جلسه امروز تاکنون وزیران صنعت، معدن و تجارت و نفت گزارشی در مورد وضعیت اقتصادی کشور به نمایندگان مجلس ارائه کرده است، همچنین غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون تلفیق نیز در مورد روند بررسی بودجه سال 98 کل کشور گزارشی به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: قرار است علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پایان جلسه غیر علنی جمع بندی نهایی در مورد لایحه بودجه سال 98 کل کشور را انجام دهد و موضوعات مربوط به آن تعیین تکلیف شود.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: با توجه به صحبت هایی که وزیران دولت و نمایندگان مجلس تاکنون انجام داده اند، به نظر می رسد سقف بودجه هیچ تغییری نکند و مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس عینا تصویب شود.
ابطحی بر همین اساس اضافه کرد: نمایندگان در نوبت عصر مجلس نیز وارد بررسی کلیات لایحه بودجه سال 98 کل کشور می‌شوند.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن