پیرسینگ گذاشتن روی بینی دختر جوان را فلج کرد+عکس


پیرسینگ گذاشتن روی بینی دختر جوان را فلج کرد+عکس

رکنا: پیرسینگ بینی دختر 20 ساله موجب شد او تا آخر عمر ویلچرنشین باشد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دختر 20 ساله ای پس از این که بینی خود را سوراخ کرد و دچار عفونت باکتریایی شد، ویلچرنشین شد و این یکی دیگر از اخباری است که از عوارض پیرسینگ منتشر شده است.

یک دختر برزیلی پس از این که دچار عفونت باکتریایی شد، مجبور شد تا ادامه زندگی خود را روی ویلچر بگذراند. لایان دیاس در جولای 2018 وقتی 20 ساله بود، بینی اش را سوراخ و پرسینگ کرد، او می گوید که در آن زمان خون ریزی داشت وبینی اش ورم کرده بود اما چیز خاصی از علت آن نمی دانست به همین خاطر ابتدا فکر کرد عفونت موضعی باشد، اما بعدا تب کرد و درد شدیدی در پاهایش احساس کرد و درد در پاهایش به زودی به بی حسی در تمام بدن او تبدیل شد، که مانع راه رفتنش شد.

بنا بر گزارش ها، پزشکان در تلاش بودند تا تشخیص دقیقی از باکتری استافیلوکوکوس اورئوس در جریان خون او پیدا کنند. پزشکان از او سوال کردند که آیا بریدگی روی بینی اش دارد یا خیر، زیرا در این ناحیه از بدن است که این باکتری به طور طبیعی در آن رشد می کند و سپس گفت که چند هفته قبل ینی اش را سوراخ کرده است.

با توجه به وخامت وضعیتش به موسسه بیمارستان دی بیس در پایتخت برزیل برده شد تا یک اسکن MRI نشان داد که خانم دیاس 500 کیسه چرکی میلیمتری در ستون فقرات نخاعی اش وجود دارد.

او به رسانه های محلی گفت: من فکر کردم این ها لکه هستند اما نمیدانستم که چرا باعث تب من شد شد به همین خاطر سعی کردم با خود درمانی موضوع را حل کنم که پس از یک هفته با توجه به کرم های موضعی که از داروخانه تهیه کردم توانستم التهابش را تا حدودی کم کنم.

اما متاسفانه او مجبور بود تحت عمل جراحی اضطراری قرار گیرد و پزشک معالجش به رسانه های محلی گفت که در طول 15 ساله حرفه اش، هرگز چنین عفونت باکتریایی را ندیده است که در اثر سوراخ کردن و پرسینگ ایجاد شود اما خوشخبتانه توانست با جراحی اضطراری عفونت را متوقف کند و در نهایت آن را بکشند، اما اتفاق ناگواری که رخ داده این است که دخترجوان دیگر نمی تواند از پاهایش استفاده کند و راه برود.

آلساندرا رومیتیمتخصص پوست که با رسانه های محلی صحبت کرده است، گفت که مسائل مربوط به سوراخ کردن و پرسینگ بدن معمولاً از جا و مکانی که این کار انجام می شود، می آیند و اضافه کرد:بیمار باید مراقب باشد که مکان تمیز است و از هر گونه خطر آلودگی جلوگیری می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق