آلبوم پرواز و آواز از بهمن فریادرس و وحید تاج منتشر شد


آلبوم پرواز و آواز از بهمن فریادرس و وحید تاج منتشر شد

پرواز و آواز، تازه ترین اثر از بهمن فریاد و وحید تاج است که در قالب 8 قطعه به عناوین «تصنیف دیدار وطن»، «آواز مخالف همراه تار»، «قطعه پیچک»، «تصنیف یلدا»، «آواز حسنی»، «چهار مضراب کبری»، «آواز دو بیتی همراه کمانچه» و «تصنیف تو می روی» به اجرا در آمده است. نوشته آلبوم پرواز و آواز از بهمن فریادرس و وحید تاج منتشر شد اولین بار در موسیقی ایرانیان....

آلبوم پرواز و آواز از بهمن فریادرس و وحید تاج منتشر شدآلبوم پرواز و آواز از بهمن فریادرس و وحید تاج منتشر شدآلبوم پرواز و آواز به آهنگسازی بهمن فریاد رس و آواز وحید تاج، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری کهن بانگ پارس منتشر شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، پرواز و آواز، تازه ترین اثر از بهمن فریاد و وحید تاج است که در قالب ۸ قطعه به عناوین «تصنیف دیدار وطن»، «آواز مخالف همراه تار»، «قطعه پیچک»، «تصنیف یلدا»، «آواز حسنی»، «چهار مضراب کبری»، «آواز دو بیتی همراه کمانچه» و «تصنیف تو می روی» به اجرا در آمده است.

این آلبوم را می‌توان یکی از آلبوم‌های پر عیار موسیقی کلاسیک ایرانی در روزهای اخیر دانست. پرواز و آواز اگر چه نوآورانه و تازه است؛ اما چارچوب‌های معنابخش موسیقی ایرانی در آن رعایت شده. نوازندگانی چون قاسم رحیم زاده، حمید قنبری و صابر سوری در کنار بهمن فریادرس در این اثر هنرنمایی داشته اند.

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی ایرانی پرواز و آواز از بهمن فریادرس و وحید تاج، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری کهن بانگ پارس راهی بازار شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی