نخبه قرآنی آران و بیدگل به مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزان جهان اسلام راه یافت


 نخبه قرآنی آران و بیدگل به مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزان جهان اسلام راه یافت

کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل از راه یابی دانش آموز نخبه قرآنی این شهرستان به مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزان جهان اسلام خبر داد.

«محسن عباسیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: دوره انتخاب برترین‌های قرآنی دانش آموزی کشور در بخش دختران با حضور ۱۸ دانش آموز برتر سی‌و پنجمین و سی‌و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش سراسر کشور (۱۳۹۶ و ۱۳۹۷) در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن‌کریم در سازمان دانش‌آموزی برگزار شد که «زینب امین پور» از آران و بیدگل در رشته حفظ کل قرآن کریم، مجوز حضور در مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش آموزی را به دست آورد.

کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل افزود: این دانش آموز نخبه قرآنی، به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزان جهان اسلام که از ۱۹ تا ۲۶ فروردین همزمان با مسابقات قرآن در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود با متسابقین از سایر کشورها به رقابت خواهد پرداخت.

عباسیان افزود: زینب امین پور حفظ قرآن کریم را از ۸ سالگی آغاز کرده و در سن ۱۲ سالگی موفق به حفظ کل قران کریم شد. این دانش آموز نخبه قرآنی در سال ۱۳۹۴ در رشته حفظ ۲۰ جزء سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مقطع شکوفه ها، موفق به کسب رتبه نخست شد و پس از آن در سه سال متوالی به عناوین برتر مسابقات حفظ کل قرآن دانش آموزی کشور دست یافته است.

شهرستان آران و بیدگل به دلیل فعالیت های گسترده قرآنی، در هفت سال اخیر به عنوان شهر نمونه قرآنی کشور معرفی شده است./

پایان پیام/513

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز